Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storing highwinds newsserver ?

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

    STREAM


  • tempelaars
    antwoordde
    Ik heb, vanwege bovenstaande info, spotnet opnieuw proberen te installeren. Heb met de spotnetremovaltool alles verwijderd. Bij het installeren van spotnet 2.0 krijg ik de melding dat mijn gebrnaam en ww niet juist zijn. Wat nu??
    tempelaars in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • kobuskuch
    antwoordde
    Citaat:"kortom: WAGW¨. Te mijner informatie: Betekent dat: Wegens alle geklooi wachten??
    kobuskuch in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    een reactie via Facebook:

    Het probleem is inmiddels bekend bij ons en wordt zo snel mogelijk opgelost. Mijn excuses voor het ongemak.
    kortom: WAGW
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • jcdvd
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
    Zoals ik al hierboven aangaf, heeft dit alles te maken met de autorisatie ( waarmee we kunnen downloaden ) van onze mailaccounts.

    Is dit bekend bij ZeelandNet?
    Zo ja, graag vermelding bij storingen en onderhoud.
    Maar nog liever oplossen.

    Ik heb het zelf niet gemeld bij zeelandnet, vandaar mijn melding hier, dat gaat sneller dan via de Email.
    Heb zelf geen facebook om de melding op die manier te maken en snel reactie te krijgen.
    Dus hoop ik op een behulpzame moderator.
    jcdvd in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
    Is dit bekend bij ZeelandNet?
    Zo ja, graag vermelding bij storingen en onderhoud.
    Maar nog liever oplossen.
    mijn melding op Facebook is van meer dan 1 uur geleden.
    normaal wordt daar echt snel gereageerd, maar nu effe niet.
    misschien hebben ze werkoverleg, of zo
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Zoals ik al hierboven aangaf, heeft dit alles te maken met de autorisatie ( waarmee we kunnen downloaden ) van onze mailaccounts.

    Is dit bekend bij ZeelandNet?
    Zo ja, graag vermelding bij storingen en onderhoud.
    Maar nog liever oplossen.


    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • jcdvd
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    inderdaad ook hier dezelfde foutmelding.
    ik denk niet dat het komt omdat highwinds geen posts kan zien.
    want als je naar nzbserver gaat, dan staan alle spots er gewoon.
    het lijkt er meer op, dat highwinds zelf een probleem heeft.
    bij mij is de 1e foutmelding van 2019-02-05 - 22:49:20
    Nzbserver werkt idd wel gewoon, dat heeft niks te maken met highwinds, alleen dan het downloaden
    van een bestand gaat wel via highwinds en in mij geval via sabnzbd, en daar krijg ik de melding dat er geen verbinding
    gemaakt kan worden met highwinds. Ik hoop dat ze de storing snel op pakken en het probleem verhelpen.
    jcdvd in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
    In zo'n geval zou het fijn zijn, dat je dit als klant kan lezen bij de storingen, zodat je niet naar oorzaken bij je zelf hoeft te zoeken.
    tja, ..........
    ik heb het ook via Facebook gemeld.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ptrol
    antwoordde
    Gisteravond rond 22.30 lag de Website eruit.

    Heel opmerkelijk was ook, dat de pw van sommige mailaccounts ineens niet herkend werden.
    Dat is nu ook het geval met Highwinds.

    Mogelijk dat er iets aan de hand is met bepaalde servers.

    In zo'n geval zou het fijn zijn, dat je dit als klant kan lezen bij de storingen, zodat je niet naar oorzaken bij je zelf hoeft te zoeken.
    Ptrol in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • JanPietJoris
    antwoordde
    Die storing van de Highwinds-server begon al gisteravond.
    Op een gegeven moment werkte hij weer, maar is later vannacht tot op heden opnieuw uitgevallen.

    In spotnet worden daardoor geen nieuwe spots binnengehaald.
    JanPietJoris in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    inderdaad ook hier dezelfde foutmelding.
    ik denk niet dat het komt omdat highwinds geen posts kan zien.
    want als je naar nzbserver gaat, dan staan alle spots er gewoon.
    het lijkt er meer op, dat highwinds zelf een probleem heeft.
    bij mij is de 1e foutmelding van 2019-02-05 - 22:49:20
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door fred44nl; 6 Feb 2019, 11:33.

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X