Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vasten klanten actie Delta

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

    STREAM


  • Dominique
    begon een topic Vasten klanten actie Delta
    Vasten klanten actie Delta
    Welkom forum lezers, ( Delta)

    Zo als al vaker gemeld aan gegevens , nu nog maar een keer in een nieuwe topic !
    In de hoop dat er nu wel eens iets mee gedaan wordt DELTA.

    Zo als al meerdere mensen hebben aan gegeven ( ik zelf ook) zijn de afgelopen tijd de abbelementen duurdere geworden, opzich kan ik me daar nog in vinden. Bij de twee goedkopere abbelementen hebben ze snelheid erbij gekregen, meer betalen en snelheid erbij. Dus opzich netjes, nu kun je een discussie begingen of het het allemaal waard is maar dat is natuurlijk voor ieder voor zich.

    Maar bij het duurste abbelement het super hebben we wel meer moeten betalen maar krijgen we er niets bij ?! Eerst zeiden ze dat het netwerk het nog niet aan kon ? Dat vindt ik apart maar goed het zou kunnen. Maar nu is zo goed als alles geüpdate van Delta want ze hebben zelfs 1 gb netwerk dus dat zou het probleem niet meer zijn. Maar nee mensen die het super abbelement hebben mogen wel meer betalen maar krijgen er niets bij !?

    Nu krijg je ook extra snelheid als je energie van Delta afneemt vindt ik een leuk en slim extraatje, dus ja daar ben ik blij mee. Nu is dat natuurlijk bij een super abbelement niet super veel maar goed alles is mooi mee genomen.

    Nu had ik wat informatie opgevraagd over het 1gb netwerk, het verschil met het super abbelement is de snelheid en je krijgt alle fox sport zenders , maar NIET de extra snelheid ( snap ik dat je dat niet meer bij de download kan doen, maar net als bij het super abbelement bij de upload) als je ook energie afneemt waarom is dat DELTA? En zeg niet dat het netwerk het niet aan kan want dat kan natuurlijk wel ( bij de upload kant )!?

    Dan komt eigenlijk nog een van de belangrijkste vragen krijgen vasten klanten ( dus de mensen die jaren lang trouw zijn geweest , die er altijd zijn geweest voor Delta ) waar Delta al aardig wat aan verdiend heeft niet eens een echte aanbieding ?

    Dus delta denk eens aan je klanten ?
    Dominique in DELTA Internet en Telefonie

  • Rinus
    antwoordde
    Laat maar...
    Rinus in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Rinus; 4 Jan 2019, 18:14.

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Toon respect voor elkaar en hou het netjes aub.
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Ferry
    antwoordde
    Met de twee projecten Allemaal Digitaal en Next Generation Network creëren we nog meer capaciteit om het snelste internet van Zeeland nog sneller te maken. Deze projecten moeten verder gevorderd zijn voordat we de hoogste abonnementen verder kunnen verhogen.

    Ferry in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Koeba
    antwoordde
    KPN gaat weer meer en sneller glasvezel aanleggen. Tijd voor een Zeeuws (burger)initiatief?
    Het gaat inmiddels de richting uit van dat de waarde van je huis er hoger door kan worden.
    Koeba in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Koeba; 20 Dec 2018, 09:18.

    Laat een reactie achter:


  • Dominique
    antwoordde
    Kwek,

    Dat klopt helemaal, daar sla je de spijker op zijn kop.

    Op het moment dat er internet via glasvezel komt of de kabel wordt opgesteld dan wordt het een heel ander verhaal.
    Dominique in DELTA Internet en Telefonie
    Laatst bewerkt door Dominique; 20 Dec 2018, 14:33.

    Laat een reactie achter:


  • Kwek
    antwoordde
    Het grote probleem is dat veel klanten niet weg kúnnen. Er is geen goed alternatief en Delta weet dat. Op het moment dat er wel een alternatief komt zullen ze wel meer gaan doen om hun klanten te houden.
    Kwek in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Dominique
    antwoordde
    Michael007,

    Ik ben het grotendeels met je eens, zo als ik ook schrijf klaag ik ook niet over :

    de behaalde snelheid ( down en up load )
    de stabiliteit
    de verbinding snelheid ( ping )

    natuurlijk zou dat altijd beter kunnen. Ik zelf haal over het algemeen ook de juiste snelheid, 400/25 ping 8 a 10 .

    Dus nee daar gaat dit stuk niet over, en ja veel voorkomende problemen is vaak hardware bij mensen of inderdaad de software die wel een onderhouds beurt kan gebruiken. Maar daar zijn andere topics voor.

    Mijn punt van kritiek is dat je als vaste klant en zeker als super klant dit jaar zeker overal naast grijpt met de extra's, maar wel meer moest betalen ! En dat vondt / vindt ik niet helemaal eerlijk.

    Het zelfde als je verlengd dan krijg je ook niet de extra spullen bij je abbelement zo als een extra cam kaart of vroeger een wifi repeater / versterker dat zijn allemaal dingen die je als vaste klant allemaal zelf moet aanschaffen! Dat je nieuwe klanten wil werven met actie snap ik maar vergeet nooit je vaste klanten / behoud je mensen die bij je zijn ? Is misschien nog wel belangrijker dan de nieuwe want op langer termijn verdien je daar meer aan als dat je telkens nieuwe mensen moet werven, als nieuwe mensen naar een jaar / twee jaar weer weg gaan dan is je verdien model niet veel . Op mensen die langer blijven daar verdien je aan.
    Dominique in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • michael007
    antwoordde
    Als ik dit lees, dan zie ik altijd enkel maar geklaag over de Delta.

    Mijn ervaring met hun is gewoon prima. Sinds ik de snelle 400/25 verbinding heb, haal ik die snelheid ook altijd. Wanneer ik ook een speedtest draai(ochtend,avond, dat maakt niks uit)

    Ik denk dat bij een groot deel van de mensen het ''probleem'' met de snelheid/stabiliteit gewoon naast hun buro staat. De pc zelf dus. Iedereen wilt wel steeds sneller internet, maar vergeten dat de pc ook wel mee moet gaan. Je kunt van een pc van 5 of 6 jr oud niet altijd verwachten dat hij alles aankan. En jarenlang dezelfde windows zonder clean install is ook niet echt bevorderlijk voor de betrouwbaarheid.

    En zo kan ik nog wel even doorgaan hoor, maar ik vrees nu al dat ik hier commentaar op ga krijgen.
    michael007 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Bintje
    antwoordde
    Als ik dit lees komt er hier veel te staan dat het wel aan uw "Bekabeling" ligt.

    Maar ik had vorig jaar een aantal maanden een snelheid van 300 Mb/sec en nu ondanks alle snelheid verhogingen nog steeds
    rondom de 80 a 90 mb/sec en wel op mijn PC.

    Laat ik onze Mobieltjes nog buiten beschouwing want die zitten de helft lager.

    Wat schieten wij er mee op ondanks alle beloftes?
    Nee het ligt niet aan onze bekabeling immers het kon ook 300 mb/sec aan en nu is het nog geen honderd.

    En hoeveel zit Delta aan ons netwerk te werken het laatste jaar?
    Je zou toch verbetering verwachten na zoveel werkzaamheden.

    Niet dat ik er over val want ik lees niet snel. (lol).
    Maar het geeft te denken.
    Bintje in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X