Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vasten klanten actie Delta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vasten klanten actie Delta

    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

  • #2
    Als ik dit lees komt er hier veel te staan dat het wel aan uw "Bekabeling" ligt.

    Maar ik had vorig jaar een aantal maanden een snelheid van 300 Mb/sec en nu ondanks alle snelheid verhogingen nog steeds
    rondom de 80 a 90 mb/sec en wel op mijn PC.

    Laat ik onze Mobieltjes nog buiten beschouwing want die zitten de helft lager.

    Wat schieten wij er mee op ondanks alle beloftes?
    Nee het ligt niet aan onze bekabeling immers het kon ook 300 mb/sec aan en nu is het nog geen honderd.

    En hoeveel zit Delta aan ons netwerk te werken het laatste jaar?
    Je zou toch verbetering verwachten na zoveel werkzaamheden.

    Niet dat ik er over val want ik lees niet snel. (lol).
    Maar het geeft te denken.

    Reageer


    • #3
      Als ik dit lees, dan zie ik altijd enkel maar geklaag over de Delta.

      Mijn ervaring met hun is gewoon prima. Sinds ik de snelle 400/25 verbinding heb, haal ik die snelheid ook altijd. Wanneer ik ook een speedtest draai(ochtend,avond, dat maakt niks uit)

      Ik denk dat bij een groot deel van de mensen het ''probleem'' met de snelheid/stabiliteit gewoon naast hun buro staat. De pc zelf dus. Iedereen wilt wel steeds sneller internet, maar vergeten dat de pc ook wel mee moet gaan. Je kunt van een pc van 5 of 6 jr oud niet altijd verwachten dat hij alles aankan. En jarenlang dezelfde windows zonder clean install is ook niet echt bevorderlijk voor de betrouwbaarheid.

      En zo kan ik nog wel even doorgaan hoor, maar ik vrees nu al dat ik hier commentaar op ga krijgen.

      Reageer


      • #4
        Michael007,

        Ik ben het grotendeels met je eens, zo als ik ook schrijf klaag ik ook niet over :

        de behaalde snelheid ( down en up load )
        de stabiliteit
        de verbinding snelheid ( ping )

        natuurlijk zou dat altijd beter kunnen. Ik zelf haal over het algemeen ook de juiste snelheid, 400/25 ping 8 a 10 .

        Dus nee daar gaat dit stuk niet over, en ja veel voorkomende problemen is vaak hardware bij mensen of inderdaad de software die wel een onderhouds beurt kan gebruiken. Maar daar zijn andere topics voor.

        Mijn punt van kritiek is dat je als vaste klant en zeker als super klant dit jaar zeker overal naast grijpt met de extra's, maar wel meer moest betalen ! En dat vondt / vindt ik niet helemaal eerlijk.

        Het zelfde als je verlengd dan krijg je ook niet de extra spullen bij je abbelement zo als een extra cam kaart of vroeger een wifi repeater / versterker dat zijn allemaal dingen die je als vaste klant allemaal zelf moet aanschaffen! Dat je nieuwe klanten wil werven met actie snap ik maar vergeet nooit je vaste klanten / behoud je mensen die bij je zijn ? Is misschien nog wel belangrijker dan de nieuwe want op langer termijn verdien je daar meer aan als dat je telkens nieuwe mensen moet werven, als nieuwe mensen naar een jaar / twee jaar weer weg gaan dan is je verdien model niet veel . Op mensen die langer blijven daar verdien je aan.
        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Kwek,

            Dat klopt helemaal, daar sla je de spijker op zijn kop.

            Op het moment dat er internet via glasvezel komt of de kabel wordt opgesteld dan wordt het een heel ander verhaal.
            Laatst bewerkt door Dominique; 20 Dec 2018, 14:33.
            Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

            Reageer


            • #7
              KPN gaat weer meer en sneller glasvezel aanleggen. Tijd voor een Zeeuws (burger)initiatief?
              Het gaat inmiddels de richting uit van dat de waarde van je huis er hoger door kan worden.
              Laatst bewerkt door Koeba; 20 Dec 2018, 09:18.

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Toon respect voor elkaar en hou het netjes aub.

                  Reageer


                  • #10
                    Laat maar...
                    Laatst bewerkt door Rinus; 4 Jan 2019, 18:14.
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #11
                      gebruik je de snelheid ook die je hebt?
                      het is leuk om 300 mb of 1 gb download snelheid te hebben
                      maar waarvan je download moet dit ook hebben of aan kunnen ?
                      en dit is vaak niet het geval

                      Vaak heeft de snelheid ook te maken met waar je aan de lijn verbonden zit
                      meestal heb je te maken met 1 op 100 of 1 op 1000 lijnen

                      Reageer


                      • #12
                        Het is weer vakantietijd geloof ik...de trolletjes gaan oude topics in want in de inrichting is forum geblokt of zo....

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                          Het is weer vakantietijd geloof ik...de trolletjes gaan oude topics in want in de inrichting is forum geblokt of zo....
                          je straalt veel klasse uit in deze opmerking

                          Reageer


                          • #14
                            Mijn abbo is al enige tijd verlenbaar, aangezien nieuwe klanten worden gelokt met een korting van meer dan 200 euro dacht ik laat ik ook eens wat proberen. Gevraagt wat de mogelijkheden zijn als ik met 2 jaar verleng, krijg ik als antwoord helemaal niks. Via de chat verteld dat een ander familie lid bij verlenging wel korting kreeg, kreeg ik het aanbod van 4 maanden gratis mobiel. Ik heb geen ander mobiel abbo nodig. Met de mededeling dat bij ingang van mijn abbo in 2016 een mooie korting gehad had. Ik ben al meer dan 25 klant bij delta met tv en langer dan 10 jaar met internet Zeer trieste gang van zaken vind ik dit.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door jcdvd Bekijk bericht
                              Mijn abbo is al enige tijd verlenbaar, aangezien nieuwe klanten worden gelokt met een korting van meer dan 200 euro dacht ik laat ik ook eens wat proberen. Gevraagt wat de mogelijkheden zijn als ik met 2 jaar verleng, krijg ik als antwoord helemaal niks. Via de chat verteld dat een ander familie lid bij verlenging wel korting kreeg, kreeg ik het aanbod van 4 maanden gratis mobiel. Ik heb geen ander mobiel abbo nodig. Met de mededeling dat bij ingang van mijn abbo in 2016 een mooie korting gehad had. Ik ben al meer dan 25 klant bij delta met tv en langer dan 10 jaar met internet Zeer trieste gang van zaken vind ik dit.
                              Ze mogen je pas korting geven als vaste klant als je zelf het woord OVERSTAPPEN gebuikt. Bel de afdeling verkoop en dat je aan overstappen naar een andere provider denkt.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X