Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

1gb internet snelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Zeeschipper Bekijk bericht

    Rinus, droom lekker verder.
    er is veel GRATIS, als je maar zoekt!
    Matthias (schipper naast Mathilde...), ik hoef zoals jou niet wakker te liggen om te zoeken naar gratis luchtkastelen.
    Wie weet wat je nog vindt...... sterkte, met je gemopper op dit forum :-)
    Groet
    Rinus

    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

      Matthias (schipper naast Mathilde...), ik hoef zoals jou niet wakker te liggen om te zoeken naar gratis luchtkastelen.
      Wie weet wat je nog vindt...... sterkte, met je gemopper op dit forum :-)
      Groet
      Rinus
      Rinus.
      Als er 1luchtkasteel is, dan is het dit Forum, waar bijna nooit iemand van de club, Zeelandnet/Delta reageerd op vragen.
      onzin antwoorders zijn er inderdaad genoeg.
      gr. Het Zandmannetje :-)
      Familie van het Zandmannetje.:-)

      Reageer


      • #18
        Beste Dominique,

        Ik heb bijna een week nu het 1Gb abbo in gebruik hierbij mijn bevindingen.

        De snelheid : 980/41
        De stabiliteit : Net zo goed als mijn vorige super abbo, enige storing in 10 jaar tijd is een gecorrodeerde aansluiting in de wijkkast.
        De reactie tijd ( ping ) : ligt er aan naar waarm. Bij gaming gemiddeld 15 ms en dit is gelijk aan wat het was
        De werking ( merk je enig verschil met websites laden) : Nee die laden reeds heel snel.

        Mij gaat het hier puur om de download daar ik en mijn vriendin wel van Gamen houden en de gemiddelde download rond de 20 to 80 GB zit voor een game
        De Prijs : 125 eu is duur idd maar ik verwacht dat die prijs wel omlaag zal gaan na 1 of 2 jaar. Heb het abbo zelf voor 1 jaar afgesloten nu.

        Ik heb het modem in Bridge mode staan met een Ubiquiti Unifi USG er achter. Verder Unifi Switches thuis en Unifi AP-AC-Lite Accespoints.
        De laatste moet ik nog upgraden naar AC-Pro of Nano-Hd aangezien 510mbit het maximale op de wifi is op dit moment.

        Gr
        Rob
        Laatst bewerkt door therobber; 11 Dec 2018, 12:43.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door therobber Bekijk bericht
          Beste Dominique,

          Ik heb bijna een week nu het 1Gb abbo in gebruik hierbij mijn bevindingen.

          De snelheid : 980/41
          De stabiliteit : Net zo goed als mijn vorige super abbo, enige storing in 10 jaar tijd is een gecorrodeerde aansluiting in de wijkkast.
          De reactie tijd ( ping ) : ligt er aan naar waarm. Bij gaming gemiddeld 15 ms en dit is gelijk aan wat het was
          De werking ( merk je enig verschil met websites laden) : Nee die laden reeds heel snel.

          Mij gaat het hier puur om de download daar ik en mijn vriendin wel van Gamen houden en de gemiddelde download rond de 20 to 80 GB zit voor een game
          De Prijs : 125 eu is duur idd maar ik verwacht dat die prijs wel omlaag zal gaan na 1 of 2 jaar. Heb het abbo zelf voor 1 jaar afgesloten nu.

          Ik heb het modem in Bridge mode staan met een Ubiquiti Unifi USG er achter. Verder Unifi Switches thuis en Unifi AP-AC-Lite Accespoints.
          De laatste moet ik nog upgraden naar AC-Pro of Nano-Hd aangezien 510mbit het maximale op de wifi is op dit moment.

          Gr
          Rob
          Bedankt voor de info,

          daar heb ik ten misten wat aan!

          ik hoop en verwacht eigenlijk ook wel dat de prijs naar beneden gaat, want ik denk anders niet dat heel veel mensen dit abb afsluiten.
          ikzelf zit eigenlijk op een actie of zo iets te wachten.

          nogmaals bedankt
          Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door therobber Bekijk bericht
            Beste Dominique,

            Ik heb bijna een week nu het 1Gb abbo in gebruik hierbij mijn bevindingen.

            De snelheid : 980/41
            De stabiliteit : Net zo goed als mijn vorige super abbo, enige storing in 10 jaar tijd is een gecorrodeerde aansluiting in de wijkkast.
            De reactie tijd ( ping ) : ligt er aan naar waarm. Bij gaming gemiddeld 15 ms en dit is gelijk aan wat het was
            De werking ( merk je enig verschil met websites laden) : Nee die laden reeds heel snel.

            Mij gaat het hier puur om de download daar ik en mijn vriendin wel van Gamen houden en de gemiddelde download rond de 20 to 80 GB zit voor een game
            De Prijs : 125 eu is duur idd maar ik verwacht dat die prijs wel omlaag zal gaan na 1 of 2 jaar. Heb het abbo zelf voor 1 jaar afgesloten nu.

            Ik heb het modem in Bridge mode staan met een Ubiquiti Unifi USG er achter. Verder Unifi Switches thuis en Unifi AP-AC-Lite Accespoints.
            De laatste moet ik nog upgraden naar AC-Pro of Nano-Hd aangezien 510mbit het maximale op de wifi is op dit moment.

            Gr
            Rob
            Wat leuk dat je je bevindingen deelt met ons, Rob! We vinden het oprecht te gek om te lezen hoe de eerste ervaringen met deze primeur zijn.
            We wensen je veel plezier van je nieuwe abonnement. :-)

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

              Rinus is realist.

              Als je bijvoorbeeld een Peugeot 2008 rijdt en Peugeot brengt een nieuwe Peugeot 5008 uit..
              Verwacht jij dan een gratis upgrade van je 2008 naar een Peugeot 3008?
              Niets is gratis in dit leven, alleen voor niets gaat de zon op.

              Groet
              Rinus

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door KlaasVaak Bekijk bericht

                Rinus.
                Als er 1luchtkasteel is, dan is het dit Forum, waar bijna nooit iemand van de club, Zeelandnet/Delta reageerd op vragen.
                onzin antwoorders zijn er inderdaad genoeg.
                gr. Het Zandmannetje :-)
                Hoeveel accounts heb je nou eigenlijk, wim de vrieze?

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Joost Bekijk bericht

                  Wat leuk dat je je bevindingen deelt met ons, Rob! We vinden het oprecht te gek om te lezen hoe de eerste ervaringen met deze primeur zijn.
                  We wensen je veel plezier van je nieuwe abonnement. :-)
                  Oh kijk, daar reageren ze wel op hoor. Maar niet op klanten met problemen.

                  Reageer


                  • #24
                    -
                    Laatst bewerkt door Rinus; 15 Dec 2018, 22:30.
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X