Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Incassokosten?????

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht

    Ik heb een mailtje verstuurd.
    Graag snel oplossen anders blijft 1 of ander vaag incasso bureau mij lastigvallen terwijl de kosten gewoon betaald zijn..
    Beste Marco198332, Ik heb de e-mail ontvangen en doorgezet naar onze administratie. U wordt door mijn collega's verder geinformeerd over de incassokosten.
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Marco198332
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

    Beste Marco198332,

    Stuur even een e-mail naar [email protected] met je klantnummer, of postcode, huisnummer en geboortedatum van de contractant. Dan kunnen we dit verder voor je oppakken.
    Ik heb een mailtje verstuurd.
    Graag snel oplossen anders blijft 1 of ander vaag incasso bureau mij lastigvallen terwijl de kosten gewoon betaald zijn..
    Marco198332 in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
    Er zijn tegenwoordig bedrijven die bieden een cursus klantvriendelijkheid aan. Misschien is dat eens een idee voor jullie?

    Ben al 20 jaar klant van jullie en nog behandeld worden als een stuk stront.

    Omdat jullie niks anders willen dan midden in de maand de incasso te doen maak ik zelf elke keer de 26ste het maandbedrag over. Schijnbaar is dit niet goed genoeg voor jullie want nu zie ik in 1 keer in mijn delta incassokosten staan van 17,50?????

    In een vorige post hierover werd er door jullie gezegd dat er altijd 2x keer wordt geprobeerd te incasseren.
    Maar ik maak het altijd al over voor dat jullie het de 2e keer probern

    Dus waarom deze incassokosten ineens?
    Ik heb gewoon gisteren zoals altijd betaald.

    Wordt het een beetje beu dat ik hier elke keer weer achteraan moet.

    Graag ff oplossen en die incasso van 17,50 weghalen.
    Beste Marco198332,

    Stuur even een e-mail naar [email protected] met je klantnummer, of postcode, huisnummer en geboortedatum van de contractant. Dan kunnen we dit verder voor je oppakken.
    Edwinb in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Marco198332
    begon een topic Incassokosten?????
    Incassokosten?????
    Er zijn tegenwoordig bedrijven die bieden een cursus klantvriendelijkheid aan. Misschien is dat eens een idee voor jullie?

    Ben al 20 jaar klant van jullie en nog behandeld worden als een stuk stront.

    Omdat jullie niks anders willen dan midden in de maand de incasso te doen maak ik zelf elke keer de 26ste het maandbedrag over. Schijnbaar is dit niet goed genoeg voor jullie want nu zie ik in 1 keer in mijn delta incassokosten staan van 17,50?????

    In een vorige post hierover werd er door jullie gezegd dat er altijd 2x keer wordt geprobeerd te incasseren.
    Maar ik maak het altijd al over voor dat jullie het de 2e keer probern

    Dus waarom deze incassokosten ineens?
    Ik heb gewoon gisteren zoals altijd betaald.

    Wordt het een beetje beu dat ik hier elke keer weer achteraan moet.

    Graag ff oplossen en die incasso van 17,50 weghalen.

    Marco198332 in DELTA Internet en Telefonie

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X