Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zakelijk Internet Pro vs Zakelijk alles-in-1 Super

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • fred44nl
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Misschien zie ik iets over het hoofd (mea culpa).
    ik geloof niet dat je iets over het hoofd ziet.
    maar met de introductie van de huidige particuliere abonnementen is precies hetzelfde gebeurd.
    vanuit het "oude"abonnement ging je toen ook minder betalen, terwijl de snelheid iets omhoog ging.
    en dit komt allemaal door de manier waarop Delta administratie voert, of liever gezegd niet voert.
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
    kan het zijn dat Zakelijk Internet Pro een "verouderd" abonnement is ??
    Ja dat klopt en dat is dan ook exact de reden waarom ik er melding van heb gemaakt. Als we het dan toch over meedenken hebben is dit wel redelijke misser wat mij betreft (zowel van mij als van Delta). Een oude abonnementsvorm aanhouden vanwege het prijsverschil vind ik niet netjes (andere redenen kan ik zo 1-2-3 niet bedenken). Misschien zie ik iets over het hoofd (mea culpa).
    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • fred44nl
    antwoordde
    kan het zijn dat Zakelijk Internet Pro een "verouderd" abonnement is ??
    fred44nl in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Webkabouter
    antwoordde
    Oorspronkelijk gepost door Dutchplace Bekijk bericht
    200 Mbit/s download of 400 Mbit/s download Wat is het verschil?
    Snap jouw punt, maar het topic gaat over prijsverschil, niet over tijdsverschil.

    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Dutchplace
    antwoordde
    200 Mbit/s download of 400 Mbit/s download Wat is het verschil? 1 seconde Alleen de prijs bijna 20 euro
    Dutchplace in DELTA Internet en Telefonie

    Laat een reactie achter:


  • Zakelijk Internet Pro vs Zakelijk alles-in-1 Super
    Wil dit toch even delen met mensen die momenteel ook nog dezelfde abonnementsvorm gebruiken.
    Ik heb momenteel 'Zakelijk Internet Pro' (EUR99/maand excl BTW. Dit is een kaal abonnement met alleen internet (400/32Mbit)

    Naar aanleiding van de Delta nieuwsbrief van eergisteren kwam ik er achter dat switchen naar het nieuwe 'Zakelijk Alles-in-1 Super' abonnement aanzienlijk voordeliger is.
    Dit abonnement voorziet in 400/30Mbit (2Mbit minder uploadsnelheid), maar kost EUR75/maand waarbij een telefoonnummer voor een analoog toestel (geen VOIP) inclusief is. Bij gebruik van de telefoonaansluiting val je wel in de betaalmodus in de vorm van belbundel (zonder gratis bellen onderling). Die laat ik dus gewoon voor wat het is (gebruik al een voiptoestel via een externe aanbieder). Al met al EUR288/jaar goedkoper bij dezelfde download bandbreedte van 400Mbit/s.

    Btw: met dank aan de vriendelijke support van Delta Klantenservice om e.e.a. helder te krijgen.
    Webkabouter in DELTA Internet en Telefonie

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X