Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Blokkade’s

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Blokkade’s

    De capaciteit van mijn modem is goed, mijn systeem configuraties gegarandeerd optimaal met WiFi en Cat6 bekabeling zijn helemaal in orde. Als Telecom Netwerkspecialist en Cisco gecertificeerd engineer weet ik wel wat ik nodig heb en het moet instellen.

    Maar ik heb geen vat op het feit dat mijn modem telkens weer geblokkeerd gaat worden. Dit zijn de excuses die ik telkens maar weer via klantenservice verkrijg, maar hier kan ik niks mee‼️

    Delta, lost het op aub☝️ Want betalen voor Zeelandnet extreem maar een extreem slechte of totaal GEEN connectivity te hebben vind ik absurd. Juridisch procederen omdat ik met de betaling stop, is dit een oplossing? Ik kan keiharde waardes mbv mijn Argus en DS2400 laten zien waarmee je concludeerd dat ik niet dat verkrijg dan wat er beloofd is en ik hier veel geld voor betaal. Ehm, nee ik ga er niet op in waardes door te sturen, regel gewoon je verbindingen en lever je beloftes.

    Ik begrijp best een storinkje hier en daar, maar voor een hele week enkel 2 of 3 dagen stabiliteit, dit is belachelijk. Als ik mijn gsm op de WiFi modem van mijn buren verbind en daarna mijn gsm als hotspot gebruik en al mijn nodige WiFi systemen hierop verbind, kan ik zelfs de overburen van een WiFi verbinding voorzien.

    Delta is erg slecht en dit is onacceptabel als hier veel geld voor betaald wordt en al zeker als een “delta-modem” telkens weer “van buitenaf geblokkeerd wordt”‼️Maar dit zegt Delta Klantenservice meestal☝️
  • 5 Reacties

  • #2
    stuur maar een email naar forumbeheer@zeelandnet.nl
    vermeld klantnummer en omschrijf het probleem, dan kan een moderator het probleem oppikken.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door RayK Bekijk bericht
      De capaciteit van mijn modem is goed, mijn systeem configuraties gegarandeerd optimaal met WiFi en Cat6 bekabeling zijn helemaal in orde. Als Telecom Netwerkspecialist en Cisco gecertificeerd engineer weet ik wel wat ik nodig heb en het moet instellen.

      Maar ik heb geen vat op het feit dat mijn modem telkens weer geblokkeerd gaat worden. Dit zijn de excuses die ik telkens maar weer via klantenservice verkrijg, maar hier kan ik niks mee‼️

      Delta, lost het op aub☝️ Want betalen voor Zeelandnet extreem maar een extreem slechte of totaal GEEN connectivity te hebben vind ik absurd. Juridisch procederen omdat ik met de betaling stop, is dit een oplossing? Ik kan keiharde waardes mbv mijn Argus en DS2400 laten zien waarmee je concludeerd dat ik niet dat verkrijg dan wat er beloofd is en ik hier veel geld voor betaal. Ehm, nee ik ga er niet op in waardes door te sturen, regel gewoon je verbindingen en lever je beloftes.

      Ik begrijp best een storinkje hier en daar, maar voor een hele week enkel 2 of 3 dagen stabiliteit, dit is belachelijk. Als ik mijn gsm op de WiFi modem van mijn buren verbind en daarna mijn gsm als hotspot gebruik en al mijn nodige WiFi systemen hierop verbind, kan ik zelfs de overburen van een WiFi verbinding voorzien.

      Delta is erg slecht en dit is onacceptabel als hier veel geld voor betaald wordt en al zeker als een “delta-modem” telkens weer “van buitenaf geblokkeerd wordt”‼️Maar dit zegt Delta Klantenservice meestal☝️
      Eindelijk iemand die de onderste steen naar boven haalt bij DELTA, of ze nu wel reageren !!!!!!?????

      Reageer


      • #4
        Beste Rayk,

        Vervelend te lezen dat je deze problemen ervaart.

        Graag ontvang ik je klantgegevens zodat ik dit verder kan oppakken.

        Stuur hiervoor een e-mail naar forumbeheer@zeelandnet.nl

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door RayK Bekijk bericht
          Want betalen voor Zeelandnet extreem maar een extreem slechte of totaal GEEN connectivity te hebben vind ik absurd.
          'Zeelandnet Extreem' - is dat een abonnementsvorm? Zou even checken wat je voor een vergelijkbare huidige abonnementsvorm gaat betalen. Mij leverde dat een winst op van EUR25/maand.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            RayK, naast je boosheid zou het handig zijn om ook te vertellen of je inhoudelijk onderzoek gedaan hebt naar de blokkade. Deze wordt normaal gesproken ingesteld als er malware uit jouw thuisnetwerk komt, of als er spam wordt verstuurd.

            Heb je je aangesloten computers gescand met bijvoorbeeld Malwarebytes? Misschien een geïnfecteerde webcam ergens in je netwerk? Uiteraard is het frustrerend als je geen informatie krijgt over het waarom; het zou jezelf echter kunnen helpen om alvast onderzoek te doen naar wat er in je netwerk gebeurt.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X