Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ligt de spamfilter eruit ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ligt de spamfilter eruit ?

    Ligt de spamfilter eruit want ik krijg nu een stortvloed aan spam terwijl het de laatste weken heel rustig was...

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
    Ligt de spamfilter eruit want ik krijg nu een stortvloed aan spam terwijl het de laatste weken heel rustig was...
    Ik kan je niet helpen, maar ervaar hetzelfde.

    Reageer


    • #3
      Hier ook zo!
      Maar sinds begin november al op 1 mailadres en sinds vandaag op 2 mailadressen.
      Maar ook internet doet raar!

      Reageer


      • #4
        Ik krijg inderdaad een ongelooflijke hoeveelheid spam binnen. En internet is de laatste weken erg slecht en dan vooral in de avonduren

        Reageer


        • #5
          Klopt inderdaad, krijg laatste paar dagen ook veel spam .
          Toevallig had ik Windows herstel gedaan en dat dat daar de oorzaak zat.
          Maar denk nu ook dat spamfilter bij Zeelandnet opgehouden is.

          Reageer


          • #6
            Momenteel weer veel last van spam dus het lijkt erop dat de filter niet (meer) werkt na enkele weken spamstilte. Nu gemiddeld 4 tot 6 spams per dag

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
              Momenteel weer veel last van spam dus het lijkt erop dat de filter niet (meer) werkt na enkele weken spamstilte. Nu gemiddeld 4 tot 6 spams per dag
              Beste Hillebregt. Zijn dit spamberichten van afzenders die wel op de blacklist staan?

              Reageer


              • #8
                Misschien is DE spamfilter met vakantie:-))

                Reageer


                • #9
                  De verwachtingen van spamfiltering zijn gewoon te hoog.

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                      Beste Hillebregt. Zijn dit spamberichten van afzenders die wel op de blacklist staan?
                      De laatste spamberichten staan niet op de blacklist want ik blijf aan de gang. Wel 92 andere spammers, toegevoegd in de afgelopen jaren. Waarschijnlijk kunnen ze opgeruimd want de lijst is te onoverzichtelijk en waarschijnlijk niet meer actueel.
                      Bovendien staan er wel veel spam in de lijst door jullie filter afgevangen. Op 27 november zijn er 32 spam !! afgevangen door jullie. (Spam Quarataine) Dat is prima maar het gaat me natuurlijk om die spams die er toch doorheen glippen.
                      Voor alle zekerheid: de meeste spam komt binnen op mijn primair-adres en daar gaat het me om. Op mijn tweede e-mailadres zijn de spams te verwaarlozen. Vaak ook dubbel en identiek aan de spam in mijn primair-adres en tot slot zijn alle spams zonder uitzondering Nederlands. Maar ik bewaar ze (helaas voor jullie) niet, staan ook niet in de spammap want er staat zoveel ongelofelijke troep in.

                      Reageer


                      • #12
                        Volgens mij worden er ook mailadressen verwijdert uit de blacklist!
                        Je blijft aan het invullen!
                        Inmiddels op alle mailadressen van zeelandnet heel veel spam!

                        Gaat daar nog wat aan gebeuren????????????

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bea Bekijk bericht
                          Volgens mij worden er ook mailadressen verwijdert uit de blacklist! Je blijft aan het invullen! Inmiddels op alle mailadressen van zeelandnet heel veel spam!
                          Gaat daar nog wat aan gebeuren????????????

                          Reageer


                          • #14
                            Bea verdwijnen er spamadressen, nu sinds gisteren 7 bij mij. Nu kan ik (gelukkig) het opgeslagen CSV-bestand weer importeren en staat het aantal weer op 115. Maar dit lijkt me niet helemaal de bedoeling !!?? Of voert de spamfilter een soort zelf-controle uit ? Het toevoegen van ongewenste bezoekers worden gewoon geaccepteerd maar het verwijderen ? Ik heb geen uitsmijter bij mijn deur staan.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
                              Bea verdwijnen er spamadressen, nu sinds gisteren 7 bij mij. Nu kan ik (gelukkig) het opgeslagen CSV-bestand weer importeren en staat het aantal weer op 115. Maar dit lijkt me niet helemaal de bedoeling !!?? Of voert de spamfilter een soort zelf-controle uit ? Het toevoegen van ongewenste bezoekers worden gewoon geaccepteerd maar het verwijderen ? Ik heb geen uitsmijter bij mijn deur staan.
                              Precies, dat gebeurt hier dus ook al een hele tijd!
                              Bovendien antwoord hier blijkbaar NIEMAND van ZEELANDNET of DELTA!
                              Dank voor je tip als CSV-bestand, maar hoe importeer ik dat dan in mijn Delta?
                              Je kan in de blacklist toch niet kopieren of plakken?

                              En nog iets, ik krijg helemaal geen melding van de antwoorden op het forum!!!
                              Laatst bewerkt door Bea; 7 Dec 2018, 16:51.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X