Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inloggegevens voor modem kwijt

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inloggegevens voor modem kwijt

    Hallo, ik kan niet meer op [192.168.11.1] inloggen, ben de inloggegevens kwijt. Hoe kan ik dit herstellen?

    Gr. Flow

  • #2
    standaard is de gebr.naam beheer en het wachtwoord is dan zeelandnet.
    als je het hebt veranderd en je bent de gegevens kwijt, dan kun je het modem met het kleine resetknopje op de achterkant resetten.
    maar dan ben je wel alle instellingen kwijt.
    als dat een probleem is, stuur dan een email naar [email protected]
    vermeld klantnummer en vraag om het inloggen te herstellen naar de standaard instelling.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
      standaard is de gebr.naam beheer en het wachtwoord is dan zeelandnet.
      als je het hebt veranderd en je bent de gegevens kwijt, dan kun je het modem met het kleine resetknopje op de achterkant resetten.
      maar dan ben je wel alle instellingen kwijt.
      Heeft een zeelandnet modem/router niet een tweede ip adres waarmee je altijd kunt inloggen, los van het interne netwerk ip-range?
      Voorbeeld: je heb je modem/router in een intern netwerk 10.10.10.xx geconfigureert en krijgt op 10.10.10.1 je router/modem 'aan de lijn'.
      Er zijn modems die dan vanaf elke willekeurig computer ook bereikbaar zijn op 92.168.20.200 (ik noem maar wat) en waarmee je met de default admingegevens kunt inloggen.
      Pas vervolgens het wachtwoord aan en log uit - gebruik dat wachtwoord om via 10.10.10.xxx in te loggen en klaar is Flow.

      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Heeft een zeelandnet modem/router niet een tweede ip adres waarmee je altijd kunt inloggen, los van het interne netwerk ip-range?
        een zeelandnet modem/router heeft in routermode 192.168.11.1
        en in bridgde mode 192.168.100.1
        maar beide hebben dezelfde gebr.naam en wachtwoord.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X