Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Server Zeeland

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Server Zeeland

    Wat mijn opviel is dat ik geen gebruik meer maak van de server van zeelandnet?

    maar van een virtuele en uitterraad haal ik niet de snelheid !

    de server wissel de hele dag door, opzich niets mis mee als zeelandnet van server wisselt als ik de snelheid behoud, en deze server beveild is ?!

    maar dat is deze niet, graag hier een antwoord op :

    klopt het dat zeelandnet problemen heeft met hun server ?

    en wat is dan hun alternatie ?

    en waarom is deze dan niet beveiligd?

    en waarom worden worden wij daar dan niet van op de hoogte gehouden ?

    en van wie is die server ? En wie en wat houden dan onze privacy gegevens bij en bewaken die ?

    Graag een duidelijk antwoord
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

  • #2
    waar hebt je het nu allemaal over ??
    voor www.zeelandnet.nl staat in de adresbalk een slotje dus is het https
    welke site is er dan niet beveiligd ??

    Reageer


    • #3
      Mocht je vragen hebben over je privacy op Zeelandnet.nl dan vind je hier meer informatie: https://www.zeelandnet.nl/overzeelan...acybeleid.html

      Reageer


      • #4
        De server waar je op inlogt is normaal zeelandnet / delta server , maar dat is op dit moment niet altijd.

        je kunt dat zelf makelijk test als je bv een speedtest doet, dan maakt die verbinding met je eigen server ( delta) maar nu niet altijd is een virtuele in de uk bij mijn.

        kan zijn dat ik daar alleen last van heb !

        kijk maar eens bij speedtest.net

        niets veranderen dan een gewonen speedtest doen
        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

        Reageer


        • #5
          http://www.speedtest.net is geen Zeelandnet / Delta site.
          Laatst bewerkt door Jeroen; 25 Sep 2018, 20:50.

          Reageer


          • #6
            Dat kan ook, en dan staat er delta / zeelandnet als server, dat is namelijk de server waar wij als normaal gesproken als klant van delta / zeelandnet op in logen voor onze verbinden.

            maar door de dag heen heb ik daar ook een andere server staan een virtuale server uk
            Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

            Reageer


            • #7
              Dominique bedoel je dat je bij Speedtest soms een andere server gekozen ziet worden? Daar heeft ZeelandNet niks mee te maken, blijkbaar vinden ze bij Speedtest dat je soms een andere server moet gebruiken.

              Zeelandnet heeft geen problemen met hun server. En je andere vragen hebben hier niets mee van doen, want Speedtest is niet ZeelandNet, het is een ander bedrijf.
              Hopelijk zit je niet de hele dag snelheidstesten uit te voeren?

              Reageer


              • #8
                Nee dat bedoelde ik niet, dat je een speedtest server kan kiezen.

                bij bv speedtest zie je je ip adres daar staat ook de server bij delta, bij mijn staat daar een ander ip adres als normaal en een andere server.

                Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                Reageer


                • #9
                  Server bij ander programma's staat het als provider.

                  bij speedtest staat er normaal :

                  provider (inlog server) zeelandnet

                  test sever ( die kan je zelf kiezen, waarmee je de test kan uit voeren) delta

                  maar bij mij staat erbij zeelandnet ( dus waar je inlogt, en waar je ip van dan komt) virtuele server uk.

                  is dus iets wat jezelf niet kan aanpassen, is waar je ip van dan komt.

                  en nee heb geen vpn server,
                  Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                  Reageer


                  • #10
                    Bedoel je dit Dominique?

                    Reageer


                    • #11
                      Dominique: Ja, dat kan dat je daar af en toe een andere servernaam ziet.
                      Er is niets mis en je moet daar gewoon geen aandacht aan besteden. Einde discussie wat mij betreft.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X