Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik kom niet in mijn vraag.....

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik kom niet in mijn vraag.....

    Ik had hier op dit forum een vraag gesteld en die was beantwoord door Jeroen [img]2503948e-d846-4a16-9ef3-65700e9a504f.jpg[/img] Maar het gekke is ik kan mijn vraag niet openen en het antwoord niet lezen. Dit krijg ik nu te zien terwijl ik gewoon ben ingelogd [img]92e3aa1c-b85b-447d-bbc5-42aeb21c6ccb.jpg[/img] Rara. Ook via de link in het mailtje dat ik kreeg dat mijn vraag is beantwoord lukt niet. Ik heb ondertussen mijn wachtwoord NIET veranderd of aangepast. Dus waarom kan ik dit niet openen en gewoon het antwoord lezen.

  • #2
    Onlangs was er dieChinese ongein.
    Ik heb toen al opgemerkt dat er ea verdwenen was nadat het Forum enkele dagen "uit de lucht was".

    Webmaster Jeroen plaatste toen dit:
    Oorspronkelijk gepost door Jeroen
    Er zijn spamberichten verwijderd maar geen topics van reguliere bezoekers, naar mijn weten. Welke topics zijn er volgens jou verdwenen vaisonne?
    Er is sowieso geen backup teruggezet. Het forum is dit weekend alleen even offline geweest.
    In je profiel zie je dus een paar topics die niet meer te openen zijn van rond die datum.

    'k Zou mijn vraag gewoon opnieuw plaatsen.

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor het antwoord dat ga ik dan doen. Ja het hele forum stond toen vol met die dame of heer genaamd spam

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Aggie
        Ik had hier op dit forum een vraag gesteld en die was beantwoord door Jeroen [img]2503948e-d846-4a16-9ef3-65700e9a504f.jpg[/img] Maar het gekke is ik kan mijn vraag niet openen en het antwoord niet lezen. Dit krijg ik nu te zien terwijl ik gewoon ben ingelogd [img]92e3aa1c-b85b-447d-bbc5-42aeb21c6ccb.jpg[/img] Rara. Ook via de link in het mailtje dat ik kreeg dat mijn vraag is beantwoord lukt niet. Ik heb ondertussen mijn wachtwoord NIET veranderd of aangepast. Dus waarom kan ik dit niet openen en gewoon het antwoord lezen.

        Heb ik precies het zelfde ,gisteren al melding van gemaakt,bij elk antwoord van de site ,krijg ik twee de zelfde mails

        Reageer


        • #5
          Heb ik precies het zelfde ,gisteren al melding van gemaakt,bij elk antwoord van de site ,krijg ik twee de zelfde mails:?

          Reageer


          • #6
            Op dit moment zijn er wat problemen met de software van het Forum.
            Zo krijg je van je Favorieten dubbele mails als er in geantwoord is.
            Je kan soms zo'n link ook niet eens openen.
            Ook kan je geen Beste Antwoord kiezen.

            Problemen zijn bekend, maar de aanpassingen blijven vooralsnog uit.

            Reageer


            • #7
              Dank je wel Ptrol
              weer enige duidelijkheid

              Reageer


              • #8
                Dank je wel Ptrol, ook ik krijg dus alles dubbel en alles wat er al genoemd is. Dat is opgelost dan. Ik dacht dat het aan al die spammailtjes lag pas geleden in het forum. Daar ligt het misschien ook wel aan hoor. Wat mensen daar voor plezier in hebben is mij een raadsel. Ik weet wel dat de verstuurder daar niks aan doen kan maar er is een gek geweest die het wel heeft gestuurd.

                Reageer


                • #9
                  Hoi Aggie

                  In ons beheerportaal (achterzijde van het forum) kan ik je topic gewoon openen. Wil ik kijken aan de voorkant van het forum, wat de gebruikers zien, dan krijg ik dezelfde foutmelding. Zal daar iig melding van maken. Hieronder voor jou ook gelijk het antwoord van Jeroen.

                  *edit* Nadat ik was ingelogd op het gebruikersdeel, wat ik eerst niet was, kon ik het bericht opeens wel lezen...

                  Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                  Dat is op het moment inderdaad niet mogelijk. Hoe je verschillende lettergroottes kunt krijgen zou ik even moeten nakijken. In principe heeft elke lettertype dezelfde grootte.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer


                  • #10
                    Het is goed zo hoor sluit de boel maar af. Ik ben gelukkig niet de enige die daar last van heeft/had.

                    Reageer


                    • #11
                      Als het nog niet werk dan is het niet goed Aggie. Ik hoor het dan graag terug zodat ik Jeroen even aan zijn jasje kan trekken.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12
                        Het werkt tot nu toe weer. Dank je wel. Ik hang wel weer aan de bel als het nodig is

                        Reageer


                        • #13
                          Goed om te horen Aggi! Geef die bel maar een goede slinger als dat nodig is
                          Ik zal het topic als beantwoord markeren.
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X