Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan niet inloggen op WiFi-modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan niet inloggen op WiFi-modem

    Een monteur van Zeelandnet heeft indertijd mijn wifimodem geplaatst, maar ik kan niet inloggen op 192.168.11.1 met de gegevens die ik van hem heb gekregen. Graag advies.

  • #2
    Achter op het modem zit een klein reset knopje. Die moet je 10 seconden ingedrukt houden dan gaat de modem naar fabrieks instellingen. Als de modem weer herstart is dan nog een keer proberen met je gegevens van de monteur. Normaal kun je ook inloggen met gebruikers naam: Beheer en het wachtwoord leeg laten

    Reageer


    • #3
      Inloggen met Beheer/niks lukt niet en mijn modem zit vastgeschroefd op de muur. Maar bovenop zit een knop met 2 pijltjes in cirkelvorm; is dat misschien de resetknop?

      Reageer


      • #4
        Ook beheer en ww zeelandnet geprobeerd?
        Je gebruikt geen eigen router (bridgemode ingesteld)?

        Reageer


        • #5
          beheer en zeelandnet had ik ook geprobeerd, en nog veel meer...
          w.b. de router: ik meende dat router en modem in hetzelfde kastje zitten (heb ook wifi)

          Reageer


          • #6
            Dat klopt, maar klanten kunnen ook een eigen router gebruiken icm met bridgemode.

            Bel de klantenservice dan kan deze je verder helpen.
            Misschien is een harde reset de oplossing en zal je beveiliging etc. weer in moeten stellen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door JohannaH
              mijn modem zit vastgeschroefd op de muur.
              het resetknopje zit op dezelfde "achterkant" waar ook de kabels worden aangesloten.
              het lijkt dat je daat echt wel bij kunt

              Reageer


              • #8
                Ook op deze 'achterkant' geen knop te zien . Maar misschien betekent 'achterkant' toch 'bovenkant'? Een woord kan immers heel veel betekenissen hebben....

                Reageer


                • #9
                  Klinkt ontzettend bemoedigend. ..

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                    Dat klopt, maar klanten kunnen ook een eigen router gebruiken icm met bridgemode.

                    Bel de klantenservice dan kan deze je verder helpen.
                    Misschien is een harde reset de oplossing en zal je beveiliging etc. weer in moeten stellen.
                    Dat "ontzettend bemoedigend" hoorde hier !

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door JohannaH
                      Ook op deze 'achterkant' geen knop te zien.
                      misschien helpt een plaatje
                      het is ook geen knop, maar een gaatje met een klein knopje er in.
                      dat kun je dan indrukken met bijv. een paperclip.
                      het gaat om nr. 5

                      [img]19e9810a-aa32-4ea4-897e-191ad0a3034f.jpg[/img]

                      Reageer


                      • #12
                        Dank voor het plaatje en de uitleg. Heb een reset uitgevoerd, maar kan nog steeds niet inloggen. Zal zeelandnet maar bellen. Zucht.

                        Reageer


                        • #13
                          Johanna, na het resetten zal het modem de standaardinstellingen krijgen. Je logt dan in met gebruikersnaam: beheer en wachtwoord: zeelandnet (of het wachtwoord leeg laten).

                          Reageer


                          • #14
                            Het lukte nu inderdaad met beheer /-----. Dank!

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X