Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Infectie ZeelandNet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Infectie ZeelandNet

    Het volgende verschijnt als ik wat op wil zoeken in de balk van Google op de start pagina van zeelandnet.
    Krijg ik het volgende bericht

    De verbinding met www.zeelandnet.nl
    Is verbroken vanwege een infectie met
    HMTL:Google-A (Phish)

    Wat kan hier de oorzaak van zijn

  • #2

    Reageer


    • #3
      Zie: https://forum.zeelandnet.nl/zeelandn...ekmachine-8365

      Je gebruikt waarschijnlijk AVG.
      Hedt probleemm is door de Webmaster inmiddels bij AVG aangekaart.
      In het recente verleden is dit ook al eens het geval geweest.
      Na een update van AVG was het daarna opgelost.
      Wachten dus op actie van AVG.

      Reageer


      • #4
        Avast geeft aan modem Cisco niet goed geconfigureerd

        Reageer


        • #5
          Ik heb Avast (weer) geinstalleerd maar krijg de foutmelding niet te zien.
          De google zoekpagina is ook aangepast... is de melding bij andere AVG gebruikers nog wel te zien?

          Reageer


          • #6
            Goede morgen,
            Ben van virus scanner veranderd nu Panda geinstalleerdt werkt volgens mij goed.

            Panda had goede recenties dus daar om maar eens proberen

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door jandan
              Ben van virus scanner veranderd nu Panda geinstalleerdt werkt volgens mij goed.
              Dat is goed nieuws. Als je nog even op Beste antwoord klikt, wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
              Alvast bedankt!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door jandan
                Ben van virus scanner veranderd nu Panda geinstalleerdt werkt volgens mij goed.
                Pas op met dit soort 'oplossingen'. Gebruik van een ander programma dat deze melding niet geeft is geen oplossing omdat ook AV/Spam scanners achter specifieke feiten aan kan lopen / niet up to date is of een false positive genereert. Neem altijd contact op met de makers van het programma dat de melding geeft en/of zoek in hun forum op de betreffende melding.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Zojuist bericht van AVG gehad. Zij meldden het volgende:

                  The detection by AVG was incorrect and was removed in a recent AVG update, please wait at least 24 hours.

                  De melding zou niet meer moeten voorkomen. Mogelijk moet men even wachten.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Jeroen
                    Zojuist bericht van AVG gehad. Zij meldde het volgende:
                    Klasse, bedankt voor de update.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X