Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheidsverhogingen 1 juli 2018 ???

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Snelheidsverhogingen 1 juli 2018 ???


  • #2
    Misschien kun je dit topic volgen en daar reageren.

    De wijzigingen komen bovenop de wijzigingen die eerder al waren doorgevoerd voor abonnees van 'Combineer & Profiteer'.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
      Misschien kun je dit topic volgen en daar reageren.

      De wijzigingen komen bovenop de wijzigingen die eerder al waren doorgevoerd voor abonnees van 'Combineer & Profiteer'.
      Juist! Zoals je het zegt verwacht ik het ook; 'komt boven op eerdere wijzigingen'....... Dat betekent in het nederlands: 20 + 10 = 30

      Reageer


      • #4
        Beste tvriet,

        Wat vervelend dat de e-mail niet duidelijk vermeld is. De orginele uploadsnelheid van het Alles-in-1 Super abonnement is 15 Mbps. Omdat je ook energie bij ons afneemt, wat wij ook echt waarderen, hebben wij toen al je uploadsnelheid met 5 Mbps verhoogd. Nu is er nog eens 5 Mbps bij gekomen waardoor je op een snelheid zit van 25 Mbps.

        Een downloadsnelheidsverhoging met jouw abonnement is op dit moment nog niet mogelijk. Wij hopen natuurlijk wel in de toekomst hogere downloadsnelheden te kunnen bieden.

        Je geeft aan dat je gecompenseerd wilt worden. Ik wil graag kijken of er voor jou nog een mogelijkheid is om ergens op te besparen. Stuur hiervoor even een e-mail naar [email protected]. Vermeld dan je klantgegevens en verwijs naar dit Topic.

        Reageer


        • #5
          Beste allemaal.
          Bij mij precies het zelfde, ook Alles in 1 super, en telefoon en neem ook energie af, en idd we krijgen er het minst voor terug, en we moeten meer gaan betalen, ik ben wel een beetje teleurgesteld
          En dan onder het mom van Combineer & Profiteer' ??
          Dus wat tvriet zegt, zit wel wat in !!!

          Reageer


          • #6
            Voor jou geldt het zelfde verhaal, Bertje.

            Reageer


            • #7
              [email protected]
              ben benieuwd wat er kan gedaan worden voor degene die het hoogste bedrag betalen !

              vr.gr.
              Henny

              Reageer


              • #8
                Wel grappig , ik betaal nu 36,50 / maand voor internet premium. Wordt nu 59 euro / maand :?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
                  Wel grappig , ik betaal nu 36,50 / maand voor internet premium. Wordt nu 59 euro / maand :?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
                    Wel grappig , ik betaal nu 36,50 / maand voor internet premium. Wordt nu 59 euro / maand :?

                    Reageer


                    • #11
                      Ok bedankt fred

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bertje
                        Beste allemaal.
                        Bij mij precies het zelfde, ook Alles in 1 super, en telefoon en neem ook energie af, en idd we krijgen er het minst voor terug, en we moeten meer gaan betalen, ik ben wel een beetje teleurgesteld
                        En dan onder het mom van Combineer & Profiteer' ??
                        Dus wat tvriet zegt, zit wel wat in !!!

                        Reageer


                        • #13
                          Waarom moet ieder een mail sturen als je alles in 1 super hebt?
                          Ze weten toch wie wat heeft.
                          Dan kan het toch voor allemaal in 1 keer geregeld worden.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door RSTFUTURA
                            Waarom moet ieder een mail sturen als je alles in 1 super hebt?
                            Ze weten toch wie wat heeft.
                            Dan kan het toch voor allemaal in 1 keer geregeld worden.
                            Inderdaad, dat zou ik ook denken ja! Nou, ben benieuwd met wat voor antwoord ze gaan komen via de email.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X