Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn zakelijke internetabonnement omzetten naar particulier.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mijn zakelijke internetabonnement omzetten naar particulier.

    Hallo allemaal.

    Tijdens de btw dagen een gesprek gehad met iemand van Zeelandnet over ons alles in 1 abonnement en deze man heeft hierna gegevens opgeschreven en hij zou het een en ander gaan regelen voor ons.
    Echter tot nu toe nog niets vernomen van hem dus komt er geen verandering in hetgeen wat wij willen.

    Ben helaas vergeten wie deze man was dus als iemand dit weet hoor ik dit natuurlijk graag,

    Bedankt alvast :$

  • #2
    Hoi Gijs,

    Jammer om te horen dat je niets meer hebt vernomen van mijn collega.

    Maar wat zijn je wensen? Waar kan ik je mee helpen?

    Reageer


    • #3
      Hallo Joeri,

      Wij hebben een zakelijk alles in 1 pakket en willen als de voorwaarden goed zijn overstappen naar een particulier alles in 1 pakket Super.
      In snelheid zouden we er iets op achteruit gaan maar wel een extra tv pakket gratis en nog veel meer interessante acties en dat voor een iets lagere prijs per maand.
      Half jaar geleden al eens telefonisch contact over gehad maar toen moest ik mijn zakelijke abonnement opzeggen en als nieuwe klant me aanmelden voor een nieuw alles in 1 pakket particulier.
      Monteur zou dan langs komen om alles aan te sluiten wat naar mijn mening natuurlijk vreemd is daar alles nu al aangesloten is........
      Tevens zou het dan in de praktijk kunnen gebeuren dat ik een paar weken helemaal geen internet zou hebben en dat was voor mij de reden om het verder maar te laten zoals het was/is.

      Tot het gesprek tijdens de btw dagen dus maar tot nu toe zonder vervolg.

      Reageer


      • #4
        Beste

        Op onze website staat uitgelegd welk formulier je hiervoor kunt invullen.

        Ik wil je wel vragen om alles op het formulier netjes in te vullen. Indien er iets ontbreekt, kan het mogelijk zijn dat we de aanvraag niet kunnen verwerken. Met dit formulier gaan we je abonnement voor je omzetten per de eerste van de volgende maand.

        Dit formulier mag je toesturen naar de zakelijke helpdesk: [email protected].

        Reageer


        • #5
          Hmmm tja gewoon opzeggen is dus wel een stukje simpeler en gebruiksvriendelijker

          Reageer


          • #6
            Juist niet!

            Als je een opzegging doet en een nieuw abonnement aanvraagt, moet er een monteur komen om alles weer in orde te maken.

            Als je dit formulier invult, wordt alles voor je geregeld.

            Reageer


            • #7
              Mocht ik het formulier invullen en retour sturen, kom ik dan nog in aanmerking voor de extra's die in de aanbieding momenteel aangeboden worden ?

              Reageer


              • #8
                Kan hier iemand misschien nog een reactie op geven ?
                Alvast bedankt :$

                Reageer


                • #9
                  Beste gijspepi, als je geen reactie krijgt, stuur dan even een mail naar [email protected] met verwijzing naar deze discussie. Dan komt het vast goed
                  En zodra je vraag is beantwoord, graag even op 'Beste antwoord' klikken bij het antwoord van jouw keuze.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door gijspepi
                    Mocht ik het formulier invullen en retour sturen, kom ik dan nog in aanmerking voor de extra's die in de aanbieding momenteel aangeboden worden ?
                    Hoi gijspepi,

                    Omdat dit alleen een administratieve wijziging betreft, kom je hier niet voor in aanmerking volgens mij. Maar wanneer je het formulier per e-mail stuurt aan onze zakelijke helpdesk, kun je deze vraag hier direct bij vermelden. Wellicht dat zij hier een definitieve uitspraak over kunnen doen.

                    Reageer


                    • #11
                      bedankt voor de reply's GoeRoe en Joeri1991.

                      Reageer


                      • #12
                        Niet op de link klikken van Mooos, spyware.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door daand12
                          Niet op de link klikken van Mooos, spyware.
                          Bedankt voor het rapporteren, daand12.
                          Inmiddels heb ik de reactie verwijderd.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X