Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet snelheid verhoogt, waarom nieuw contract?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet snelheid verhoogt, waarom nieuw contract?

    Beste Delta, ik had eerst Budget internet en dit telefonisch laten verhogen naar Instap en nu betaal ik iets van een tientje extra maar is het niet zo dat verhogen "kosteloos" is en Delta je oude contract datum hanteert. Nu is mij namelijk opgevallen dat er een nieuw datum is ingegaan per eind december.

    Ik kan me herinneren vroeger nie lang geleden dat dit kosteloos en zonder nieuw contract ging

  • #2
    Je gaat ook een nieuw contract aan. Je hebt immers een budget omgezet naar instap.

    Reageer


    • #3
      Zit je er ook verplicht een jaar aan vast?

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Is altijd zo geweest hoor.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door iafassi
            Beste Delta, ik had eerst Budget internet en dit telefonisch laten verhogen naar Instap en nu betaal ik iets van een tientje extra maar is het niet zo dat verhogen "kosteloos" is en Delta je oude contract datum hanteert. Nu is mij namelijk opgevallen dat er een nieuw datum is ingegaan per eind december.

            Ik kan me herinneren vroeger nie lang geleden dat dit kosteloos en zonder nieuw contract ging
            Hoi iafassi,

            Op het moment dat je een nieuw contract aangaat met een bepaalde looptijd, dan start je nieuwe contract altijd op de eerste dag van de volgende maand.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X