Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

surfen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • surfen

    Als ik een pagina open van een krant b.v. dan word deze geladen en daarna word er heel snel een andere pagina geladen mer als url iets van www. socialize.eu of zoiets en dan weer snel de pagina van die krant. Wat is dat? Dat is toch niet goed zeker? Het iets met socialize in de naam en het het gaat heel rap.Het is meestal bij een kranten pagina zoals Brabants dagblad, of de stentor, als ik nieuws zit te lezen dus

  • #2
    Gebeurt hier ook, als er op een cookiemelding wordt geklikt. Daarna kan ik die site opnieuw openen, zonder die socializep-pagina te zien. Ik vermoed dan ook dat het iets met de cookies te maken heeft.

    Reageer


    • #3
      Oke dan zal dat het wel zijn. Dan ben ik al een stuk geruster. Ik heb cookies OK en "idont care about cookies" en waarschijnlijk zijn die wat traag in het verwerken ervan. Bedankt voor de medewerking

      Reageer


      • #4
        Kan nooit kwaad om je pc op zijn tijd eens te scannen met Mbam Free of AdwCleaner.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door keestram
          Ik heb cookies OK en "idont care about cookies" en waarschijnlijk zijn die wat traag in het verwerken ervan.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X