Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wijzigen IP - adres

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wijzigen IP - adres

    Om veiliger te kunnen surfen op het internet en om hackers / spam te slim af te zijn, heb ik eigenlijk het idee om van IP adres te kunnen wisselen.

    Ik heb gelezen dat verschillende providers deze mogelijkheid kunnen aanbieden. Staat echter niet bij om welke providers dat gaat.

    Vraag is dus of Zeelandnet deze mogelijkheid aanbied en zo ja, op welke wijze dit gerealiseerd dient te worden?

  • #2
    Als je een VPN gebruikt kun je, wanneer jij dat nodig vindt, van IP wisselen. Sommige zijn gratis te gebruiken voor een gelimiteerde hoeveelheid data. Voor ongelimiteerd betaal je een klein bedrag per maand.

    Reageer


    • #3
      Lees dit eens: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...l#.WmHY0bmWy71

      Zo kom je ook aan een ander dynamisch ip.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Kwek
        Als je een VPN gebruikt kun je, wanneer jij dat nodig vindt, van IP wisselen. Sommige zijn gratis te gebruiken voor een gelimiteerde hoeveelheid data. Voor ongelimiteerd betaal je een klein bedrag per maand.
        Ik zou er niet te zeker van zijn..Dan zou je met een VPN in ieder geval een andere browser als deze moeten gebruiken..
        https://tweakers.net/nieuws/101149/c...ia-webrtc.html

        Reageer


        • #5
          Dat is een bericht van 2015. Als je geen java toestaat op je pc heb je daar geen last van.Kan me niet voorstellen dat mensen nog java gebruiken.

          Reageer


          • #6
            Het lijkt me dat je spam niet voorkomt met een ander IP, want je email adres blijft hetzelfde.
            Veilig surfen en hackers buiten de deur houden doe je met (goed geconfigureerde) firewall software of met firewall rules in je router. Goed dat je over security nadenkt maar ik denk dat een dynamisch IP niet veel toevoegd.
            Firewalls maken meer kapot dan je lief is.....

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X