Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta en Docsis 3.1 (Full Duplex?) wat zijn de mogelijkheden in de toekomst?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

    Ik zou wat aan je verwachtingsmanagement gaan doen Daarnaast zou ACM dat nooit goedkeuren.

    Momenteel krijgt ons coaxnetwerk een grote upgrade en niet omdat Ziggo dat wil. Dat is gewoon onzin. Dat er is aangekondigd dat er door DELTA ook glasvezel aangelegd zal worden in Zeeland wil nog niet zeggen dat het coaxnetwerk aan de kant wordt geschoven. Dit netwerk bied nog heel veel potentie voor de toekomst.

    Reageer


    • #32
      Meestal is niet altijd.....en behalve aan je verwachtingsbeleid mag je ook best iets doen aan je aannamebeleid! Heeft Caiway geen eigen forum waar je je eigennereide meningen kwijt kunt?

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

        Meestal is niet altijd.....en behalve aan je verwachtingsbeleid mag je ook best iets doen aan je aannamebeleid! Heeft Caiway geen eigen forum waar je je eigennereide meningen kwijt kunt?
        Caiway is inmiddels volledig afhankelijk van wat Delta doet op DIT. Dus nee, dan ga ik niet via via vragen hoe het zit, dan ga in naar de bron. En ja ik speculeer, maar daar ben ik niet de enige in op dit forum.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Nov 2019, 22:08.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Caiway is inmiddels volledig afhankelijk van wat Delta doet op DIT.
          dat is een aanname, tenzij je een rechtstreeks lijntje met de directie hebt.
          dan ga in naar de bron.
          hoe kun je weten dat dit forum de bron is ??

          omdat je kennelijk van mening bent dat we aan Ziggo worden verkocht, zou ik zeggen: waarom ga je niet alvast op een forum daaro aan d gang.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
            dat is een aanname, tenzij je een rechtstreeks lijntje met de directie hebt.

            hoe kun je weten dat dit forum de bron is ??

            omdat je kennelijk van mening bent dat we aan Ziggo worden verkocht, zou ik zeggen: waarom ga je niet alvast op een forum daaro aan d gang.
            Laatst bewerkt door Bordewolf; 13 Nov 2019, 22:43.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              En mijn mening mag hier niet gezegd worden en die van jullie wel ??
              ja, en misschien blijft dat nog heel lang zo, maar misschien is het binnenkort allemaal anders.
              wat voor zin heeft om daar behoorlijk dwingend op vooruit te lopen ??

              Reageer


              • #37
                Nou, nou, jongens! Als Bor dwingend is, ben ik de Hulk hoor. Laat hem lekker speculeren en spuien. Mogen wij toch ook?
                En EQT is wel bezig om een mooi samenhangend portfolio aan providers op te bouwen en het is hun core business om die na opplussen te verkopen, dus heel vergezocht is het ook weer niet. #doeslief #ikwilgewoonglasvezel #enrap!

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Caiway is inmiddels volledig afhankelijk van wat Delta doet op DIT. Dus nee, dan ga ik niet via via vragen hoe het zit, dan ga in naar de bron. En ja ik speculeer, maar daar ben ik niet de enige in op dit forum.
                  Mensen die communiceren op de manier hoe jij dat doet, doen dat in het dagelijkse leven meestal ook zo en worden dan altijd vreselijk irritant gevonden!
                  Dit forum van Zeelandnet is overigens net zoveel bron als Caiway dat is.
                  Laatst bewerkt door Jos; 14 Nov 2019, 09:41.

                  Reageer


                  • #39
                    I really wanted to send a small word to say thanks to you for the fantastic points you are writing on this site.

                    gmail sign up

                    Reageer


                    • #40
                      Ik denk nu Delta heel Zeeland gaan verglazen dat het door ontwikkelen van de coaxkabel niet meer aan de orde is. Ik ben overtuigd dat ze nu stoppen met nog nieuwe wijkkasten plaatsen sinds dit besluit is genomen.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                        Ik denk nu Delta heel Zeeland gaan verglazen dat het door ontwikkelen van de coaxkabel niet meer aan de orde is. Ik ben overtuigd dat ze nu stoppen met nog nieuwe wijkkasten plaatsen sinds dit besluit is genomen.
                        Wie weet gaan ze gewoon mee in Docsis 4.0 over vijf jaar.

                        Info

                        Reageer


                        • #42
                          Wie weet gaan ze gewoon mee in Docsis 4.0 over vijf jaar.

                          nee, dat kan niet, want snoepdoos heeft een andere overtuiging

                          Laatst bewerkt door fred44nl; 27 Nov 2019, 19:40.

                          Reageer


                          • #43
                            [QUOTE=fred44nl;n179156]
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                            Wie weet gaan ze gewoon mee in Docsis 4.0 over vijf jaar.

                            nee, dat kan niet, want snoepdoos heeft een andere overtuiging

                            Gebaseerd op de ervaringen die we bij Caiway hebben. Om glasvezel te verkopen (lees abonnementen te verkopen) worden trucs uitgehaald.
                            * Inderdaad geen vervanging verbetering straatkasten
                            * Analoog wordt langzaam afgebouwd (is in Zeeland al het geval)
                            * Snelheden worden niet verhoogd/ prijzen gaan wel omhoog tov glasvezel
                            * Geen HD toevoegingen meer, slechts vervangingen

                            Ik wil heus niet de beweringen van snoepdoos onderstrepen maar dit was bij Caiway wel een feit.
                            We mogen toch onderhand zeggen dat Delta en Caiway door 1 CEO geleid wordt. Dus of Caiway gaat ook weer door met COAX of Delta doet een tandje minder, maar tweesporenbeleid is meestal niet het geval.

                            Reageer


                            • #44
                              Het gaat niet om waarvan ik overtuigd ben. Volgens mij gaat het om een simpele rekensom.
                              Delta geeft aan alle coaxaansluitingen te vervangen door een FTTH aansluiting. Het lijkt me geld in een putje gooien als je dan nog verder gaat met het opwaarderen van de coaxkabel als deze binnen paar jaar niet meer gebruikt wordt.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                                Delta geeft aan alle coaxaansluitingen te vervangen door een FTTH aansluiting.
                                ho, ho, ho, waar staat dat ??
                                wanneer en hoe heeft Delta dat aangekondigd ??
                                volgens mij zuig je weer een fantasie uit je duim.
                                hou daar nou es mee op, joh.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X