Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

inloggen in je router modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • inloggen in je router modem

    Ik wil inloggen in mijn modem?router ik heb de ECP 3940 Ik kom wel op de site maar inloggen lukt niet meer. Niet meer met beheer en dan zeelandnet en ook niet met mijn eigen inlognaam en wachtwoord. Hoe kom ik er nu weer in?

  • #2
    probeer het eens met alleen beheer als loginnaam en geen wachtwoord.

    Reageer


    • #3
      En anders, de reset knop gebruiken?

      Reageer


      • #4
        Mij is verteld,.
        Dat je beheer, beheer moet laten en alleen je wachtwoord veranderen?

        Reageer


        • #5
          Hoi internetsurfer,

          Dat kan ja, je mag echter ook gewoon een eigen gebruikersnaam aanmaken hoor :8. Als je de resetknop hebt gebruik, dan kun je inloggen met gebruikersnaam 'beheer' zonder wachtwoord. Indien dit niet lukt, hoor ik het graag van je(en kun je het best even een PB'tje sturen )

          Reageer


          • #6
            Het is gelukt om binnen te komen via Beheer en mijn eigen wachtwoord.

            IK heb de bandwijdte van 20 naar 20-40 gezet van 2.4 GHZ en het kanaal gewijzigd naar 11 Ik heb nu ook een WIFI dual band dongel maar volgens mij pakt die het gewone netwerk nog. Snelheid is er niet verbetert wel heb ik de nieuwe cisco EPC 3940

            Ik vraag me af of ik de 2.4 GHZ uit moet zetten en alleen de 5GHZ aan?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door keestram
              Het is gelukt om binnen te komen via Beheer en mijn eigen wachtwoord.

              IK heb de bandwijdte van 20 naar 20-40 gezet van 2.4 GHZ en het kanaal gewijzigd naar 11 Ik heb nu ook een WIFI dual band dongel maar volgens mij pakt die het gewone netwerk nog. Snelheid is er niet verbetert wel heb ik de nieuwe cisco EPC 3940

              Ik vraag me af of ik de 2.4 GHZ uit moet zetten en alleen de 5GHZ aan?
              2,4Ghz heeft een groter bereik maar is minder snel en (waarschijnlijk) drukker. Met 5Ghz kun je een hogere snelheid halen, maar het bereik is minder, ook kan niet alle (vooral oudere) apparatuur hier mee overweg.
              Je kunt door de beide netwerken een verschillende naam te geven kijken op welke plaatsen je met welk netwerk bereik hebt.
              Een programma als inSSIDer is hierbij handig. Je kan dan zien welke netwerken er allemaal actief zijn in je omgeving en welke kanalen het minst belast zijn en dus de beste keuze voor je eigen netwerk:
              http://www.computeridee.nl/downloads...rken/inssider/

              Reageer


              • #8
                Hier heb ik getest met de SSID's test24 en test50, voor 2,4 en 5 GHz.
                Toen ik wist, dat alles werkte heb ik ze pas dezelfde naam gegeven.
                Het kanaal staat vast en ik haal met IPv4 150MB en met IPv6 100MB.
                Dit zullen maar weinig mensen halen, mijn geluk is, dat er niet veel (harde) Wifi in de buurt is.

                Reageer


                • #9
                  die snelheden haal ik ook wel
                  opvallend dat er bijna altijd een verschil is tussen IPv4 en IPv6.

                  hoe zou het met onze opmerkingen en problemen met IPv6 gaan ??

                  Reageer


                  • #10
                    Het is me gelukt om de wifi snelheid te vergroten door een paar dingen uit te proberen na aanschaf van wifi dongel en EPC 3940 modem. Ik heb bij wifi een 2e netwerk gezet in netwerkinstellingen. daarna zag ik onderaan bij klopje staan wifi 1 en 2. 1 was het modem en d was sitecom (de dongel) die ook via de modem loopt uiteraard
                    Toen ben ik verder gaan snuffelen en heb wifi 2 aangezet. Daarna ben ik ingelogd in wifi 2 met mijn modem en nu haal ik snelheden van 145MBPS

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                      die snelheden haal ik ook wel
                      opvallend dat er bijna altijd een verschil is tussen IPv4 en IPv6.

                      hoe zou het met onze opmerkingen en problemen met IPv6 gaan ??
                      wat is IP4 en IP6?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door keestram
                        wat is IP4 en IP6?
                        daar is op internet heel veel over te lezen, bijv hier:
                        https://nl.wikipedia.org/wiki/IP-adres
                        http://www.keuzeininternetproviders....over-ipv4-ipv6

                        Reageer


                        • #13
                          Keestram, wil je even op Beste antwoord klikken bij het antwoord dat je heeft geholpen met inloggen?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                            hoe zou het met onze opmerkingen en problemen met IPv6 gaan ??
                            Het zal een studie van ZldNet zijn geworden
                            Maar laten we dit onderwerp niet vervuilen met andere vragen

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X