Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet Home page 'cookie melding' bij starten IE.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zeelandnet Home page 'cookie melding' bij starten IE.

    Zeelandnet is altijd bij mij als startpagina ingesteld. Als ik de IE (Internet Explorer 10; Windows 8) opstart, dan heb ik Zeelandnet op het scherm, ZONDER de 'cookie melding' (waarbij je dan al dan niet op akkoord kan klikken).
    Nu bij mijn vader, die Zeelandnet ook altijd als startpagina heeft ingesteld. Als hij de IE (Internet Explorer 11; Windows 7) opstart, dan heeft hij WEL 'cookie melding' (waarbij je dan al dan niet op akkoord kan klikken).
    Hoe kan dit nu verschillend zijn? Het zou handig als mijn vader ook die melding niet krijgt elke keer bij starten IE met Zeelandnet als start pagina.
    Onze 'Extra/Internetopties/tab Privacy' is gelijk (de schuifregelaar is gelijk) bij ons.
    Groetjes, Erik

  • #2
    Staat het vinkje "Browser geschiedenis bij afsluiten" aan?

    Reageer


    • #3
      Erik, misschien zelf ooit op akkoord geclickt?
      Dat weet je snel genoeg als je de tijdelijke internetbestanden verwijdert.
      Dan zou je de vraag weer voorgelegd krijgen.

      Net als je vader wanneer deze akkoord clickt, de vraag niet meer voorgelegd krijgt.

      Reageer


      • #4
        Maak je vader misschien gebruik van 1 cleanup progje. Zoals Ccleaner

        Reageer


        • #5
          Dag Erik,

          Ik vermoed dat de browser van je vader na afsluiten elke keer alle cookies verwijderd.
          Of dat ze niet goed opgeslagen worden.
          Krijg hij de cookiemelding alleen bij Zeelandnet.nl steeds of ook bij NU.nl bijvoorbeeld?

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X