Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Levering Alles-in-1-Premium pakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Levering Alles-in-1-Premium pakket

    Geachte heer/mevrouw,

    Op 22 januari hebben wij bij jullie een Alles-in-1 Premium pakket aangevraagd.
    Deze hebben wij tot op heden toe nog steeds niet ontvangen.
    Dit is nu al meer dan een maand later, en wij zitten nog steeds zonder tv/internet/telefoon.
    Kunnen jullie mijn vertellen wanneer dit aangesloten gaat worden? Het wachten duurt nu wel erg lang.

    Mvg,

    Nina Verhoeven

  • #2
    Daar is blijkbaar iets niet goed gegaan.

    Het is nu weekend, dus de kans is kleiner dan door de week dat er nu een Moderator langskomt die dit voor je op gaat pakken.
    Zo, niet zou ik maandag meteen bellen naar de Klantenservice.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
      Daar is blijkbaar iets niet goed gegaan.

      Het is nu weekend, dus de kans is kleiner dan door de week dat er nu een Moderator langskomt die dit voor je op gaat pakken.
      Zo, niet zou ik maandag meteen bellen naar de Klantenservice.
      Ik zou gewoon even niet bellen en wachten tot een moderator het oppakt. Kan helaas nu niets doen, maar morgen wel.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Beste Nina,

          Ik heb geen berichtje meer van je ontvangen. Heb je inmiddels meer duidelijkheid over je Alles in 1 aanvraag? Zo niet, stuur mij dan alsjeblieft bovengevraagde gegevens, dan kunnen we in het systeem nagaan of er iets is misgegaan bijvoorbeeld.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X