Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vervangen modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vervangen modem

    waarom moet het altijd moeilijk.vervangen modem

  • #2
    Beste jvdgouwe,
    doordat er steeds grotere snelheden aangeboden worden voor het internet, zal daar ook de apparatuur aan aangepast moeten worden. In dit geval het modem.
    Kijkt u ook nog eens naar uw netwerkkaart en of deze ook aan vervanging toe is. Het zal u plezier op internet alleen maar doen toenemen

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door jvdgouwe
      waarom moet het altijd moeilijk.vervangen modem
      Hoi Jvdgouwe,

      Wat is precies je vraag?

      Reageer


      • #4
        ik heb nu tweemaanden later de nieuwe modem maar tot aan de wifi instaleren lukt het allemaal maar dan gaat het fout dus dit doe ik met men oude wifi via de nieuwe modem

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door jvdgouwe
          ik heb nu tweemaanden later de nieuwe modem maar tot aan de wifi instaleren lukt het allemaal maar dan gaat het fout dus dit doe ik met men oude wifi via de nieuwe modem
          Wat lukt er precies niet? Misschien kunnen we je verder helpen

          Reageer


          • #6
            tot dat ik dat nummer http:// 192.168.11.1 dan moet ik beheer ingeven en dan zeelandnet maar dat is dan fout

            Reageer


            • #7
              Wat is de melding die je krijgt als je wilt inloggen met beheer en zeelandnet?

              Reageer


              • #8
                ik heb donderdag middag gebeld en was vlug aan beurt .alles was goed alleen ik moest code nog in vullen dat begreep ik niet uit het boekje .hartelijk dank voor reageren zo moesten er meer zijn .groetjes

                Reageer


                • #9
                  Goed om te lezen dat het gelukkig al is opgelost . Ik zal jouw laatste reactie als beste antwoord aanvinken, dan wordt het topic gesloten

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X