Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Modem

    Ik heb een modem EPC 3925 met WIFI,wanneer krijg ik een nieuwe?
    Maximale download snelheid 100 Mbps Ik haal er nog geen 20 Mbps met mijn vaste computer(vaste kabel)
    Maximale upload snelheid 10 Mbps Deze is prima

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door jackla
    Ik heb een modem EPC 3925 met WIFI,wanneer krijg ik een nieuwe?
    Maximale download snelheid 100 Mbps Ik haal er nog geen 20 Mbps met mijn vaste computer(vaste kabel)
    Maximale upload snelheid 10 Mbps Deze is prima
    Je krijgt (nog) geen nieuwe, alleen de EPC2203, EPX2203 en de EPC3212 worden op dit moment vervangen.

    Graag zoekfunctie gebruiken of FAQ, deze vraag is al meerdere keren beantwoord.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door jackla
      Ik haal er nog geen 20 Mbps met mijn vaste computer(vaste kabel)
      Heb je je modem al gereset?, (even de stekker eruit halen).

      Reageer


      • #4
        Hoi jackla, welkom op het forum.

        De EPC3925 is inderdaad een courant model dus deze zal voorlopig niet (zomaar) omgeruild worden. Je geeft aan dat je bekabeld maar 20mbit haalt. Ik denk dat je dit met een laptop test die normaal draadloos verbinding maakt? (20mbit is namelijk echt een 'draadloze' snelheid) Om de bekabelde verbinding te testen dien je de draadloze verbinding even uit te zetten door middel van een knopje of toetscombinatie.

        Ter illustratie, ik heb net je modem van hieruit getest en deze maakt wel verbinding met een goede snelheid:

        Down speed: 103.0 mbps
        Up speed: 10.2 mbps

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X