Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Waarom houdt klantenservice ons met smoezen aan het lijntje?
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door VulpenAangezien je blijkbaar teruggebeld bent door een monteur (30-11 8:30) kun je moeilijk stellen dat je aan het lijntje wordt gehouden.
Reageer
-
Hallo KeesVerweel,
Als eerst wil ik mijn excuses aanbieden voor hoe deze situatie is verlopen en de fouten die zijn gemaakt aan onze zijde. Ik kan zien dat er naar aanleiding van een drietal interne verzoeken uiteindelijk geen modem is verstuurd. Dit is absoluut niet hoe deze zaken horen te verlopen. Ik heb vanmorgen een bericht gekregen van planning dat het modem vandaag alsnog verstuurd is.
Er is contact geweest tussen betrokken afdelingen met betrekking tot de gemaakte fouten om daar van te leren en ervoor te zorgen dat deze situatie zich in de toekomst niet herhaalt.
Reageer
-
wij werden ook niet echt klantvriendelijk geholpen
op woensdag begin van de middag mobiel gebeld dat ik geen telefoon, internet en televisie had.
na een paar keer het modem getest te hebben lag het volgens de meneer van de klantenservies aan het modem
ik melde dat vanmorgen de plantsoendienst geweest was om palen te slaan of het niet aan de kabel buiten kon liggen
dit was volgens hem 100% niet het geval het was het modem, het kon wel 1 a 2 dagen duren voor ze weer contact opnamen dus we moesten maar spelletjes gaan doen of vroeg naar bed.
zelf nog contact met de gemeente opgenomen maar die konden niets doen.
donderdagmiddag om 15.30 uur werd ik gebeld dat er maandagmiddag een monteur zou komen
ik weer het verhaal gedaan ook volgens hun was het het modem dat kapot was.
dus nog steeds geen telefoon internet en televisie/radio
vrijdagmorgen stond er ineens een paar mannen voor de deur die de kabel kwamen maken hadden donderdag om 16.00 uur opdracht gehad ( het kon dus, de kabel was inderdaad kapot dus niet het modem.
maandag middag stond er een monteur met een nieuw modem, ik zei ik heb weer alles dus hoef geen nieuw modem.
dit was niet de eerste keer met een negatieve ervaring , je krijg bij de helpdesk niet altijd deskundig advies en ze luisteren niet ,alleen wat zij denken wat er aan de hand is en niks anders .
waarom moet het zo lang duren en luisteren ze niet naar de klant
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door biancawij werden ook niet echt klantvriendelijk geholpen
op woensdag begin van de middag mobiel gebeld dat ik geen telefoon, internet en televisie had.
na een paar keer het modem getest te hebben lag het volgens de meneer van de klantenservies aan het modem
ik melde dat vanmorgen de plantsoendienst geweest was om palen te slaan of het niet aan de kabel buiten kon liggen
dit was volgens hem 100% niet het geval het was het modem, het kon wel 1 a 2 dagen duren voor ze weer contact opnamen dus we moesten maar spelletjes gaan doen of vroeg naar bed.
zelf nog contact met de gemeente opgenomen maar die konden niets doen.
donderdagmiddag om 15.30 uur werd ik gebeld dat er maandagmiddag een monteur zou komen
ik weer het verhaal gedaan ook volgens hun was het het modem dat kapot was.
dus nog steeds geen telefoon internet en televisie/radio
vrijdagmorgen stond er ineens een paar mannen voor de deur die de kabel kwamen maken hadden donderdag om 16.00 uur opdracht gehad ( het kon dus, de kabel was inderdaad kapot dus niet het modem.
maandag middag stond er een monteur met een nieuw modem, ik zei ik heb weer alles dus hoef geen nieuw modem.
dit was niet de eerste keer met een negatieve ervaring , je krijg bij de helpdesk niet altijd deskundig advies en ze luisteren niet ,alleen wat zij denken wat er aan de hand is en niks anders .
waarom moet het zo lang duren en luisteren ze niet naar de klant
Dat is geen beste ervaring zo te horen. Onze excuses daarvoor!
Op 22 oktober hebben wij bericht gehad van de gemeente Reimerswaal dat zij een CAI-kabel geraakt hadden in de wijk. Dit had op die dag al gecommuniceerd kunnen worden richting jou en je medebuurtbewoners!
Immers weet dan direct al waar je aan toe bent.
Mede door jouw verhaal zullen we opnieuw beoordelen wanneer er een tussentijdse melding gedaan kan worden richting gedupeerde klanten met een CAI-kabelstoring.
Ik wil je in ieder geval hartelijk bedanken voor je verhaal Bianca. Ik stel het zeer op prijs en ik kom er binnenkort op terug!
Met vriendelijke groeten,
Jort
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer