Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom houdt klantenservice ons met smoezen aan het lijntje?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Waarom houdt klantenservice ons met smoezen aan het lijntje?


  • #2
    pb gestuurd

    Reageer


    • #3
      En.....? We zijn toch wel benieuwd hoe / of zoiets wordt opgelost..!
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #4
        Aangezien je blijkbaar teruggebeld bent door een monteur (30-11 8:30) kun je moeilijk stellen dat je aan het lijntje wordt gehouden.

        Reageer


        • #5
          Beste KeesVerweel,

          Allereerst welkom op het forum.

          Ik stuur je even een privebericht.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Vulpen
            Aangezien je blijkbaar teruggebeld bent door een monteur (30-11 8:30) kun je moeilijk stellen dat je aan het lijntje wordt gehouden.
            Ik had al aangegeven dat er die maandag niemand thuis zou zijn, en heb gevraagd of ze het modem wilden opsturen omdat zelf installeren niet moeilijk is. Men zou dezelfde dag het modem versturen, hiervan 2 x een schriftelijke bevestiging ontvangen. Echter afgelopen zaterdag een mail met de opmerking dat de modems niet op voorraad zijn..... En dezelfde zaterdag later een monteur aan de telefoon die vertelde dat dit onzin is, er liggen meer dan genoeg modems op voorraad...... Voelt toch alsof ze mij aan het lijntje houden. Vooralsnog nog steeds geen nieuw modem ontvangen, terwijl de oude er 26 november mee ophield.

            Reageer


            • #7
              Hallo KeesVerweel,

              Als eerst wil ik mijn excuses aanbieden voor hoe deze situatie is verlopen en de fouten die zijn gemaakt aan onze zijde. Ik kan zien dat er naar aanleiding van een drietal interne verzoeken uiteindelijk geen modem is verstuurd. Dit is absoluut niet hoe deze zaken horen te verlopen. Ik heb vanmorgen een bericht gekregen van planning dat het modem vandaag alsnog verstuurd is.

              Er is contact geweest tussen betrokken afdelingen met betrekking tot de gemaakte fouten om daar van te leren en ervoor te zorgen dat deze situatie zich in de toekomst niet herhaalt.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door adje
                pb gestuurd

                Reageer


                • #9
                  wij werden ook niet echt klantvriendelijk geholpen
                  op woensdag begin van de middag mobiel gebeld dat ik geen telefoon, internet en televisie had.
                  na een paar keer het modem getest te hebben lag het volgens de meneer van de klantenservies aan het modem
                  ik melde dat vanmorgen de plantsoendienst geweest was om palen te slaan of het niet aan de kabel buiten kon liggen
                  dit was volgens hem 100% niet het geval het was het modem, het kon wel 1 a 2 dagen duren voor ze weer contact opnamen dus we moesten maar spelletjes gaan doen of vroeg naar bed.

                  zelf nog contact met de gemeente opgenomen maar die konden niets doen.

                  donderdagmiddag om 15.30 uur werd ik gebeld dat er maandagmiddag een monteur zou komen
                  ik weer het verhaal gedaan ook volgens hun was het het modem dat kapot was.
                  dus nog steeds geen telefoon internet en televisie/radio

                  vrijdagmorgen stond er ineens een paar mannen voor de deur die de kabel kwamen maken hadden donderdag om 16.00 uur opdracht gehad ( het kon dus, de kabel was inderdaad kapot dus niet het modem.

                  maandag middag stond er een monteur met een nieuw modem, ik zei ik heb weer alles dus hoef geen nieuw modem.

                  dit was niet de eerste keer met een negatieve ervaring , je krijg bij de helpdesk niet altijd deskundig advies en ze luisteren niet ,alleen wat zij denken wat er aan de hand is en niks anders .

                  waarom moet het zo lang duren en luisteren ze niet naar de klant

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door bianca
                    wij werden ook niet echt klantvriendelijk geholpen
                    op woensdag begin van de middag mobiel gebeld dat ik geen telefoon, internet en televisie had.
                    na een paar keer het modem getest te hebben lag het volgens de meneer van de klantenservies aan het modem
                    ik melde dat vanmorgen de plantsoendienst geweest was om palen te slaan of het niet aan de kabel buiten kon liggen
                    dit was volgens hem 100% niet het geval het was het modem, het kon wel 1 a 2 dagen duren voor ze weer contact opnamen dus we moesten maar spelletjes gaan doen of vroeg naar bed.

                    zelf nog contact met de gemeente opgenomen maar die konden niets doen.

                    donderdagmiddag om 15.30 uur werd ik gebeld dat er maandagmiddag een monteur zou komen
                    ik weer het verhaal gedaan ook volgens hun was het het modem dat kapot was.
                    dus nog steeds geen telefoon internet en televisie/radio

                    vrijdagmorgen stond er ineens een paar mannen voor de deur die de kabel kwamen maken hadden donderdag om 16.00 uur opdracht gehad ( het kon dus, de kabel was inderdaad kapot dus niet het modem.

                    maandag middag stond er een monteur met een nieuw modem, ik zei ik heb weer alles dus hoef geen nieuw modem.

                    dit was niet de eerste keer met een negatieve ervaring , je krijg bij de helpdesk niet altijd deskundig advies en ze luisteren niet ,alleen wat zij denken wat er aan de hand is en niks anders .

                    waarom moet het zo lang duren en luisteren ze niet naar de klant
                    Beste Bianca,

                    Dat is geen beste ervaring zo te horen. Onze excuses daarvoor!
                    Op 22 oktober hebben wij bericht gehad van de gemeente Reimerswaal dat zij een CAI-kabel geraakt hadden in de wijk. Dit had op die dag al gecommuniceerd kunnen worden richting jou en je medebuurtbewoners!
                    Immers weet dan direct al waar je aan toe bent.

                    Mede door jouw verhaal zullen we opnieuw beoordelen wanneer er een tussentijdse melding gedaan kan worden richting gedupeerde klanten met een CAI-kabelstoring.

                    Ik wil je in ieder geval hartelijk bedanken voor je verhaal Bianca. Ik stel het zeer op prijs en ik kom er binnenkort op terug!

                    Met vriendelijke groeten,

                    Jort

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X