Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn internetsnelheid met IE is hoger dan met Chrome?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mijn internetsnelheid met IE is hoger dan met Chrome?

    als ik speed test doe bij jullie met Explorer heb ik 59,60 Mbps down load
    maar doe ik het met Crome dan heb ik maar 30 Mbps hoe kan er zo veel verschil in zitten ik snap dat niet :?
    mvg korsuize

  • #2
    Doe je allebei de tests met een bekabelde verbinding, zonder dat andere programma's draaien?

    Reageer


    • #3
      ja dat klopt

      Reageer


      • #4
        Misschien iets met de instellingen van Chrome. Onderaan de pagina met geavanceerde instellingen kun je die terugzetten naar de oorspronkelijke waarden. Misschien dat dat scheelt.

        Reageer


        • #5
          dat heb ik gedaan maar helpt niet

          Reageer


          • #6
            Merk je verder iets aan Chrome, zoals langzamer reageren als je iets intikt, duurt het langer voordat een site opent e.d.?

            Reageer


            • #7
              het duurd soms lang voor hij een site opent vooral zeelandnet ik heb nu ff Maxthon er op gezet wekt als een speer
              download 60

              Reageer


              • #8
                Misschien vind je hier tips:
                https://support.google.com/chrome/answer/113910?hl=nl

                https://productforums.google.com/for...nl/LXOHUhlTdFk

                Reageer


                • #9
                  ik heb gedaan wat ze daar aan gaven maar help ook niet wat me wel opvalt als ik op een andere site een speed test doe dan is hij wel goed 60 Mbps dus zou het dan toch aan zeelandnet liggen

                  Reageer


                  • #10
                    Als het met een andere browser wel lukt om de max. snelheid te halen ligt het dus juist niet aan Zeelandnet!

                    Reageer


                    • #11
                      ik stop er maar mee ik blijf verlopig bij Maxthon lekker 60 Mbps is lekker vlug maar bedankt voor alles

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X