Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Televisie kijken via smartphone

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Televisie kijken via smartphone

    Ik ben in het bezit van een Samsung smart Phone type GT-I8260 met Android besturingssysteem en heb de Delta app geladen.
    Kon vroeger wel TV kijken via telefoon en nu krijg ik na het kiezen van een zender de boodschap "kan video niet afspelen".
    Heb de Delta app al eens geannuleerd en opnieuw geladen, maar dit lost het probleem niet op.
    Hoe los ik dit probleem op??

  • #2

    Reageer


    • #3
      Hallo Gerarddian, welkom op het forum.

      Welke versie van Android draait er op je telefoon?
      Vanaf versie 5 werkt de app (nog) niet. Hier wordt (al erg) lang aan gewerkt door Delta, maar is helaas nog niet opgelost.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door gerarddian
        Ik ben in het bezit van een Samsung smart Phone type GT-I8260 met Android besturingssysteem en heb de Delta app geladen.
        Kon vroeger wel TV kijken via telefoon en nu krijg ik na het kiezen van een zender de boodschap "kan video niet afspelen".
        Heb de Delta app al eens geannuleerd en opnieuw geladen, maar dit lost het probleem niet op.
        Hoe los ik dit probleem op??

        Versie 4.1

        Reageer


        • #5
          De versie van Android op mijn telefoon is 4.1

          Reageer


          • #6
            Dan is dat niet het probleem dus...
            Ik heb zelf dat probleem met een tablet, maar daar werkt het wel (hoe vreemd het ook klinkt) als ik eerst het volume helemaal op 0 zet. Daarna de app start en een zender kies en dan het volume weer omhoog. Gezien de recensies op de app, zijn er meer mensen die dit hebben. Wie weet helpt het bij jou ook.

            Heb jij trouwens je vraag als beantwoord gemarkeerd?

            Reageer


            • #7
              Heb het met volumeregeling uitgeprobeerd, maar probleem blijft hetzelfde.

              Kan me niet herinneren dat ik mijn vraag als beantwoord heb gemarkeerd.
              Dat is zeker niet de bedoeling.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X