Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Performance Zeelandnet Premium

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Performance Zeelandnet Premium

    Ik heb al enige tijd last van trager internet en bij een eerdere pingtest bleek al dat de downloadperformance ver onder de 100 Mb lag en toen ik hem vandaag testte, bleek die iets meer dan 22 Mb te zijn. Zijn er meerdere Premium-gebruikers met dit probleem?

  • #2
    Hallo Nicol118, welkom op het forum.

    Wat voor modem en router heb je? Doe je de meting met de computer met een kabel aangesloten op het modem?
    Is er tijdens de meting verder geen activiteit van andere apparaten?

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Het draadloze signaal kan door allerlei omstandigheden gestoord worden. Wellicht zitten er meerdere mensen in je buurt op hetzelfde kanaal. Met welk apparaat doe je de meting?
        Om te weten of het signaal van Zeelandnet goed bij je binnenkomt, is om de meting bekabeld te doen. Als de meting dan goed is, weet je zeker dat er draadloos iets aan de hand is.

        Reageer


        • #5
          Ik ga de test nogmaals bekabeld uitvoeren en ik laat je het resultaat (denkelijk niet vandaag) wel weten. Bedankt voor het 'meedenken'

          Reageer


          • #6
            Hoi Nicol118,

            De WiFi snelheid is zoals Jos al terecht aangeeft afhankelijk van een hoop externe factoren. Ook de kwaliteit van de netwerk interface in je computer/laptop/tablet of telefoon speelt hierbij een rol. En uiteraard ook de afstand van het apparaat tot aan de router. Probeer de afstand eens te verkleinen en kijk dan eens wat de snelheid is?

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X