Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

telefoon (all in premium pakket) is afgesloten vanwege te late betaling

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • telefoon (all in premium pakket) is afgesloten vanwege te late betaling

    Mijn telefoon is afgesloten vawege te late betaling, kan wel gebeld worden maar ik kan niet zelf bellen, delta kan niets doen.
    Kan ook moeilijk de info vinden wie ik hierover moet bellen of mailen,vandaar de keuze om het via forum te plaatsen.
    Wat zijn de stappen die ik moet ondernemen zodat ik mijn telefoon weer kan gebruiken ??

  • #2
    Ik neem aan dat je al eerder hiervan een melding hebt gehad, want na 1x niet kunnen incasseren zal Delta/ZeelandNet niet direct overgaan tot blokkade.
    In dit geval zal je contact op moeten nemen met de klantenservice van ZeelandNet en daar vragen wat het openstaande saldo is.
    Pas als dat is voldaan zal ZeelandNet waarschijnlijk de blokkade opheffen.

    Reageer


    • #3
      Het volledige bedrag is al enige tijd betaald alles werkt betreft mijn allereerste in premium pakket behalve mijn uitgaande telefoon gesprekken niet

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door nasa
        Het volledige bedrag is al enige tijd betaald alles werkt betreft mijn allereerste in premium pakket behalve mijn uitgaande telefoon gesprekken niet
        Hoi Nasa, en welkom op het forum.

        Als je zelf probeert te bellen, wat gebeurt er dan precies? Krijg je een bepaalde toon te horen?

        Reageer


        • #5
          Als ik een nummer belt dan hoor ik :de lijn is geblokkeerd voor dit nummer

          Reageer


          • #6
            Hallo nasa,

            Is dit met een specifiek nummer of met alle nummers die je probeert te bellen? Is het een gewoon nummer of een mobiel nummer waar je naar belt?
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X