Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alles-in-1 premium

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alles-in-1 premium

    Beste,
    Gisteren keeg ik bericht van mijn provider (tele2/alice)
    dat ze mijn abonnemet op 1 november 2015 beendigen.
    Reden is onvoldoende netwerkcapaciteit op mijn adres (Oost-Souburg).
    In vind dat alles in-1 premium van zelandnet wel een goede optie is
    maar zit ik met paar vragen.
    1).Is er goede WIFI signaal met Cisco EPC3940 op eerste verdipping / zolder of met
    nog een router tussen om dat te verhelpen en zo niet kan ik met mijn oude
    wifi router (Belkin N5D8233-4v3)
    2).Ik heb CI+ module met smartcard op mijn TV en basis pakket van Delta.
    kan ik interactieve HD ontvanger gebruiken voor een andere tv dat op eerste verdieping zit een heeft en analog signaal
    en moet ik dan met andere afstandbedinnig werken.
    mvg
    Dragan


  • #2
    Dragan,

    Wat je WIFI bereik is, is nogal afhankelijk van jouw specifieke situatie, veel andere signalen om je heen, afstand, metalen vlechtwerk in je plafond etc, als je bereik echt slecht is kan je er altijd een repeater tussen plaatsen ( tip: lab31 bij de action voor ongeveer 15 euro werkt als een zonnetje bij mij)
    Die decoder moet geen probleem zijn, let er wel op dat je signaalverlies op de kabel hebt als je hem split, gebruik dus altijd goede kabels/splitters en desnoods een versterker als de afstand te groot

    Reageer


    • #3
      Fijne provider Dragan, dat ze je abonnement eenzijdig opzeggen.
      Ik heb zelf 'Alles in 1 premium', werkt prima. Maar ik ben misschien niet helemaal neutraal :P

      Reageer


      • #4
        Welkom op het forum Dragan!

        Alles-in-1 is voor de meeste mensen inderdaad een goede optie. Waarvoor ga je het internet voornamelijk gebruiken?

        De epc3940 heeft in de meeste gevallen een goed signaal, maar zoals Tweakaroni al aangeeft is het wel heel erg afhankelijk van de omstandigheden. Je kan het altijd eerst proberen, en voor hetzelfde geld is het meteen goed. Als je toch net te kort komt dan is inderdaad een versterkertje een idee, of je eigen router welke je dan wat centraler in je huis kunt zetten. Waar zit bij jou thuis de hoofdaansluiting van de Delta kabel, in de meterkast of bijvoorbeeld in je woonkamer?

        De interactieve decoder is ook goed boven te zetten. Je geeft aan dat je boven enkel analoog hebt, maar het digitale signaal lift gewoon mee over die kabel Als je daar een slechte ontvangst krijgt, zoals bijvoorbeeld blokjesbeeld of haperingen, dan kan het nodig zijn om de kabel te vervangen. Gebruik dan bij voorkeur een kabel met het Kabelkeurmerk. Bij de ontvanger zit een eigen afstandsbediening, die heb je nodig om de zenders te wisselen. Dat gaat dan dus niet meer met de afstandsbediening van de televisie.

        Reageer


        • #5
          Jongens,
          Bedankt voor snelle antwoorden.
          Gisteren heb ik inderdaad alles-in-1 premium besteld.
          jammer dat levertijd zal oplopen tot wel 6 weeken.
          Mijn oude provider stopt met diensten op 01.11.2015.
          Aan verlengen van een mannetje denken ze niet aan!!
          mvg
          Dragan

          Reageer


          • #6
            Hoi Dragan,

            Welkom op het forum en welkom bij ZeelandNet!

            Wat leuk dat je je hebt aangemeld voor Alles-in-1 Premium. :$
            Als we je ergens mee kunnen helpen, dan horen wij dat graag.

            Groeten Jort

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X