Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn internet valt steeds uit

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mijn internet valt steeds uit

    Ik heb al enkele weken steeds dat mijn internet uitvalt ook met een kabel rechtstreeks aan het modem na de eerste keer bellen zou er een monteur langskomen om de kabels en aansluitingen door te meten niemand gezien nu is ondertussen de vierde (4) afspraak niet nagekomen door de technische dienst dus eigenlijk verwacht ik wel contributie terug
    :@:@:@

  • #2
    Nu halen ze dus ook andere berichten weg die ze niet leuk vinden zodat iedereen kan zien dat zeelandnet en delta dus in gebreke blijven om een probleem binnen 2 veken op te lossen en dat is dus duidelijk meer dan die 2 dagen die ze beloven
    dus ook hier censuur

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door beuk
      Nu halen ze dus ook andere berichten weg die ze niet leuk vinden zodat iedereen kan zien dat zeelandnet en delta dus in gebreke blijven om een probleem binnen 2 veken op te lossen en dat is dus duidelijk meer dan die 2 dagen die ze beloven
      dus ook hier censuur
      Nee hoor, geen censuur, maar het lijkt me niet nodig om 3 topics te plaatsen over hetzelfde onderwerp. En zeker niet als er alleen maar in hoofdletters en uitroeptekens wordt geschreven.

      Reageer


      • #4
        Lijkt er toch wel op en dit is d enige manier om dus binnen te komen want als je belt moet je ook minimaal 20 minuten wachten voordat ze eens bereid zijn de telefoon te beantwoorden alles lekker wegsetopt achter en flut bandje

        Reageer


        • #5
          Beste Beuk,

          Dat je lang moet wachten,dat komt dat het erg druk is. Abonnee's hadden in Hulst last van blikseminslagen en de monteur heeft veel opdrachten gehad Nu zal die drukte wel minder zijn, De helpdesk doet ook goed hun werk,bij andere providers moet je ook vaak lang wachten. Zo had een kennis van mij pas na 45 minuten! contact met KPN. en dat kwam al wekenlang voor.

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Ok dank je wel.
              Er is net een nieuw modem geinstaleerd door de technicus, en het ziet er goed uit alles werkt naar behoren en ook weer snel. Hoe hier normaal mee wordt omgegaan is mij niet bekend en heb ik ook niet over nagedacht.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X