Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internetverbinding en wifi zijn de laatste tijd hopeloos

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internetverbinding en wifi zijn de laatste tijd hopeloos

    Mijn internetverbinding valt regelmatig uit en de wifi is absoluut waardeloos. Tot voor een maand of twee werkte alles prima, na installatie van wifi via het elektriciteitsnet (wifi modem van Zeelandnet zelf was waardeloos). Na de laatste onderhoudssessies van Zeelandnet, is het niet verbeterd. Ze beginnen weer hun oude patroon te vertonen ....de fout ligt bij de klant....echt niet!
    Jaren geleden ben ik om die reden van provider verandert. Zelf denk ik dat ze na hun enorme wervingscampagne wat uit hun jasje gegroeid zijn, en ik hoop van harte dat ze het kunnen oplossen. Ik voel er niets voor om van provider te veranderen, maar in mijn omgeving zijn er al een aantal mensen die overgestapt zijn naar KPN en daar heel blij mee zijn.

  • #2
    Zet de installatie eens op een ander kanaal, het kan zijn, dat je buren op hetzelfde kanaal zitten.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door r0n
      Zet de installatie eens op een ander kanaal, het kan zijn, dat je buren op hetzelfde kanaal zitten.
      Ik zou het hier niet geplaatst hebben als ik al niet alle mogelijkheden had uitgeprobeerd. Maar toch bedankt voor je reactie.

      Reageer


      • #4
        ik heb hier ook last van sinds ik naar ander adres verhuisd ben,zit af en toe eindeloos te wachten terwijl er aan de PC
        niets veranderd is

        Reageer


        • #5
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

          Reageer


          • #6
            Hallo Caroline,

            We vertrekken op vakantie deze week, graag neem ik na de vakantie contact met je op.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X