Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Telefoon-omzeting alles in 1 abbo

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Telefoon-omzeting alles in 1 abbo

    Vandaag een mailtje ontvangen dat de omzetting van KPN naar alles-in-een is gepleegd, ik wordt ermee gefeliciteerd.
    Helaas, sinds circa 15.00 uur vanmiddag geen telefoon meer te gebruiken. Als ik van buiten gebeld word, krijgt de beller de ingesprektoon, zo heb ik via de GSM vernomen.
    Wat is de storingsoorzaak? Toch niet de omzetting, hoop ik?

    Graag enige reactie anders geldt: de omzetting naar alles-in-een is geplAAgd.

  • #2
    Heb je de telefoon wel aangesloten op het modem van Zeelandnet ?

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Kobuskuch, zou je eens op het modem kunnen kijken of het TEL1 lampje brandt?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Frans
          Kobuskuch, zou je eens op het modem kunnen kijken of het TEL1 lampje brandt?
          Modem epc3212. Geen van beide telefoonlijnen brandt.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door kobuskuch
            Modem epc3212. Geen van beide telefoonlijnen/lampjes brandt.
            Dan denk ik dat er iets mis is gegaan met het provisionen van het modem. Probeer het modem nog eens te activeren via de activatiepagina.

            Reageer


            • #7
              Dank, Frans.
              De zaak loopt weer als een zonnetje.
              Vraag: is deze (activatie)pagina altijd beschikbaar, of wordt die tijdelijk ter beschikking gesteld?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door kobuskuch
                Dank, Frans.
                De zaak loopt weer als een zonnetje.
                Vraag: is deze (activatie)pagina altijd beschikbaar, of wordt die tijdelijk ter beschikking gesteld?
                Graag gedaan hoor. Gelukje dat ik nog even op het forum kijk vanavond.

                Die activatiepagina is er altijd. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat die regelmatig wordt gebruikt.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Frans
                  Oorspronkelijk gepost door kobuskuch
                  Dank, Frans.
                  De zaak loopt weer als een zonnetje.
                  Vraag: is deze (activatie)pagina altijd beschikbaar, of wordt die tijdelijk ter beschikking gesteld?
                  Graag gedaan hoor. Gelukje dat ik nog even op het forum kijk vanavond.

                  Dat niet regelmatig gebruiken is duidelijk, maar zelfredzaamheid is ook wat waard.
                  Nogmaals dank, en wat mij betreft: einde topic.

                  Die activatiepagina is er altijd. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat die regelmatig wordt gebruikt.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X