Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

bridge modus

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • bridge modus

    Ik vroeg me af of al bekend is wanneer bridge modus van de EPC3940 kan worden gebruikt. Ik wil nl mijn eigen router gebruiken en de EPC3940 alleen als modem. Heeft iemand nog suggesties hoe dat ook zou kunnen zonder de EPC3940 in de bridge modus te zetten?

  • #2
    je kunt je eigen modem in bridge mode zetten.
    als je dan ook het wifi netwerk van de 3940 uit zet, dan heb je je eigen netwerk.

    Reageer


    • #3
      Of zet de DHCP server van je eigen router uit, en verbindt het moden met een UITGANG van je router.
      Je hebt dan een aansluiting minder ter beschikking op je router, maar hetwerkt (bij mij) prima.

      Reageer


      • #4
        Dank voor de reacties. Nog even ter verduidelijking: het Zeelandnet kabelmodem (EPC3940) werkt nu als modem + router en daarachter heb ik een TP-Link router geplaatst. Ik wil de EPC3940 alleen als modem gebruiken en de TP-Link als router. Voor deze configuratie moet ik zeker de EPC3940 in bridge-modus zetten (wat tot nu toe niet kan volgens Zeelandnet?)

        Reageer


        • #5
          je kunt op dit moment de EPC3940 niet in brugmodus zetten.
          hetzelfde bereik je door DHCP en NAT van de TP-link uit te zetten.
          dan staat die in brugmodus.
          op deze manier gebruik je de EPC3940 als router, waarbij je het wifi-gedeelte uit kan zetten.
          en kun je toch je eigen netwerk maken.

          in een andere vraag staat iets over IP-pass-through.
          daar ben ik niet mee bekend, maar zou ook moeten kunnen werken.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X