Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe log ik in op EPC3925

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe log ik in op EPC3925

    heb een modem van zeelandnet cisco epc3925 en kan hier niet op inloggen om poorten open te zetten
    voor onze spelcomputer.

    weet iemand hoe dit moet?

    modem valt ook steeds verbinding weg is al een varvangen door een andere maar helpt niet echt!!! rotzooi is het
    betaal anders wel genoeg per maand dacht ik zo!

  • #2
    Hallo flensen,

    Welkom op ons Serviceforum

    Wil je de volgende instellingen van het routermodem eens nakijken. Open de browser en ga naar http://192.168.11.1. Login met username "beheer" en als password "zeelandnet". Lukt dit niet probeer het dan eens met alleen de username "beheer" zonder password.

    Op het tabblad Security zie je bovenaan staan SPI-firewall. Als deze niet op off staat, dan op off zetten. Vanaf stand low houdt deze de verbinding tegen.

    Op het tabblad Wireless, Radiosettings, kun je het kanaal aanpassen. Zet deze niet op Automatisch maar zet deze op kanaal 1, 6 of 11. Probeer ieder kanaal enkele dagen uit om erachter te komen welke bij jouw het beste werkt. Dit is afhankelijk van de woning en het aantal netwerken bij jouw in de buurt.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X