Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

EPC3940 inloggen op modem is gewijzigd na het stroomloos maken van het modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • EPC3940 inloggen op modem is gewijzigd na het stroomloos maken van het modem

    Als ik de usernaam wijzig van de standaardwaarde "beheer" naar bijvoorbeeld "admin" word dit niet bewaard over een power-down heen. Met andere woorden, na van stroom geweest te zijn is de usernaam wederom "beheer".
    Is dit een foutje of wil Zeelandnet dit zo?

  • #2
    Hoi Polleke,

    Het is ons niet bekend dat hij dan terug gaat naar gebruikersnaam "beheer". Wel als je de reset knop indrukt. Als je het wijzigt van "beheer" naar "admin" en je vult een eigen wachtwoord in, klik dan wel onderin het schermpje op save settings.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Ik heb beheer naar admin gewijzigd en het wachtwoord identiek gehouden.
      Na power down (de stekker er uit) is de gebruikersnaam weer "beheer". Dit lijkt mij eenvoudig te testen voor jullie.
      Was het niet zo dat Cisco twee configuraties bijhoudt?

      Reageer


      • #4
        Ik kan dit niet testen hier. Ik zal dit morgen eens navragen. Zijn ook de instellingen die je gedaan hebt weer verandert naar de standaardinstellingen?

        Los van dit feit wat zou de reden zijn om de stroom van het modem te halen?
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          Ik ben er bij toeval achter gekomen "omdat de stroom er af gegaanwas". Daarna getest of dit werkelijk zo was.
          En.. voor zover ik heb geconstateerd zijn de overige instellingen in tact gebleven.

          Reageer


          • #6
            Caroline,

            Is er al iets bekend ?

            Reageer


            • #7
              Ik het zojuist gevraagd en dit is inderdaad zo. Heb dit zelf nooit geconstateerd omdat ik de standaard altijd laat staan. Dus na rebooten van het modem moet je daarna, als je in wilt loggen in het modem, "beheer" en "zeelandnet" gebruiken.
              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

              Reageer


              • #8
                Dank voor de terugkoppeling.
                Heel jammer dat dit zo is. Net als het LAN-adres (netwerk) iets wat Zeelandnet verplicht stelt, zonder dat daar reden voor is. Geen vrijheid voor de klant dus.

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10
                    Als je modem in Bridge-modus staat kun je hem bereiken via: 192.168.100.1

                    Reageer


                    • #11
                      Yep! het werkt. Bedankt.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X