Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Telefonie doet het niet.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Telefonie doet het niet.

Wij kampen nu al 3 dagen met een telefoonstoring: we kunnen niet bellen èn niet gebeld worden. Internet doet het gewoon, evenals modem en router. We hebben digitale telefonie.
    Ik heb 2 dagen geleden gemaild naar de klantenservice van Zeelandnet, maar geen antwoord ontvangen. Langzamerhand raakt mijn geduld op......(het is al meerdere keren eerder gebeurd).
    Hoe kom ik (behalve per mail, wat dus niets oplevert) in contact met Zeelandnet als ik niet kan bellen om ze achter hun vodden te kunnen zitten?
  • 5 Reacties

Heb je het modem al eens een minuut zonder spanning gezet en daarna opnieuw laten inloggen?

Reageer

Ja, helpt niet. Waarom reageert Zeelandnet niet als je een storing doorgeeft?

Reageer

Hallo sasin,

Welkom op ons Serviceforum

Excuses dat je nog geen antwoord hebt gekregen op je e-mail. Het is op dit moment erg druk en dat zorgt voor vertraging.

Ik zie dat je vandaag contact opgenomen hebt met onze klantenservice en dat dit doorgezet is naar onze technische dienst.
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen

Reageer

Dank voor je reactie, Caroline. Vanmiddag nieuw modem geïnstalleerd door monteur. We kunnen weer bellen!

Reageer

Graag gedaan en fijn om te lezen dat de storing verholpen is.
            Wat men moet leren doen, leert men door het te doen

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X