Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik kom slecht op het internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik kom slecht op het internet

    Ik kan de gehele dag op internet. Ik schakel ik 's-avonds de computer uit. Als ik hem de andere dag weer opstart moet ik dat meestal
    2 of 3 keer doen om op internet te komen. Soms lukt dat door probleemoplossing maar niet altijd. Voor de rest van de dag geen probleem.
    De bekende melding, als het fout gaat is, wacht op antwoord van zeelandnet maar dat komt niet.
    Is dit een fout in mijn PC of ergens anders?
    Met vriendelijke groet,
    Sjaak Witkam

  • #2
    Hallo sjaak.witkam,

    Welkom op ons Serviceforum

    Maak je draadloos gebruik met de computer of zit er een kabel tussen de computer en het modem (of misschien heb je ook nog een router?)
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Dank je wel Caroline voor de reactie. Ik zit draadloos op het internet via een router, deze is wel met een kabel
      kabel verbonden naar de modem in de meterkast. De router heb ik wel regelmatig gereset door de spanning er tijdelijk af te halen. Ook met de modem heb ik hetzelfde gedaan. Telefoon problemen heb ik trouwens niet via de modem.
      groetjes Sjaak

      Reageer


      • #4
        Hallo Sjaak,

        Er kunnen verschillende oorzaken zijn van dit probleem. De voornaamste hiervan zal waarschijnlijk het feit zijn dat het een wifi verbinding betreft. Je kan het beste eens hier kijken om te zien wat je zelf kan doen om de draadloze verbinding te verbeteren.

        Reageer


        • #5
          Jacco bedankt voor je reactie en ik zal dat zeker doen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door sjaak.witkam
            Jacco bedankt voor je reactie en ik zal dat zeker doen.
            Beste Sjaak,

            Ik zie dat je een modem hebt met een externe router. Mocht deze router al wat ouder zijn, dan gaan ze vaak minder goed werken en moeten ze vaker gereset worden. Kun je ons vertellen wat het merk en type is van je router?

            Reageer


            • #7
              Hallo sjaak.witkam,

              Heb je het probleem kunnen oplossen? Wie had volgens jou het beste antwoord? Geef dit aan door bij die gebruiker op het beste antwoord te klikken. Kunnen anderen weer van leren
              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X