Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet valt weg bij cisco EPC3925 modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet valt weg bij cisco EPC3925 modem

    Ik heb een cisco EPC3925 modem en die moet ik regelmatig opnieuw op starten omdat het signaal weg valt op de kabel !!
    Ik heb hier al contact over gehad met niels van de helpdesk en hij heeft mijn firewall uitgezet om te kijken of dit het probleem op loste...
    niet dus.
    als is zo een beetje over het forum heen surf zie ik dat veel mensen problemen hebben met die cisko is er geen andere modem te vinden die geen problemen geeft ?

  • #2
    Hoi Dave,

    Welkom op ons Serviceforum

    Wil je ook eens kijken of je kanaal-instelling in het WiFi-modem niet op auto staat? Het beste is deze op 1, 6 of 11 vast te zetten. Het is hierna wel uittesten of dit beter werkt.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      dat zou ik best willen doen maar hoe kom ik op de modem ? ik kan mijn papieren niet meer vinden

      Reageer


      • #4
        Als je de pc/laptop bekabeld hebt aangesloten op het modem heb je dan ook problemen?

        Je kunt op het modem inloggen door in de browser te gaan naar : http://192.168.11.1

        Hier log je in met:
        Username: beheer
        Password: zeelandnet

        Ik heb voor nu het kanaal vast op 11 gezet. Wil je dit de komende dagen eens testen?
        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

        Reageer


        • #5
          De modem had ik onder tussen ook gevonden
          alvast bedankt ik ga het proberen.

          en ja de pc zit via een kabel en niet op de wifi

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X