Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

mail verzenden niet mogelijk

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • mail verzenden niet mogelijk

    Mail verzenden niet mogelijk, dat zou door het mailprogramma van apple komen.
    Vreemd gezien ik al jaren op een mac werk.
    Maar inderdaad, Het mail programma op een andere pc doet het,.......
    Deed het, want nu is die ook 20 minuten bezig.
    Geen foto of een groot bestand, een reply van nog geen 50 regels.
    Zou het nu aan windows liggen, aan het programma Firebird, tot vanmiddag nog niet.
    Waar zijn ze mee bezig bij Zeelandnet?:@

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door jroam
    Mail verzenden niet mogelijk, dat zou door het mailprogramma van apple komen.
    Vreemd gezien ik al jaren op een mac werk.
    Maar inderdaad, Het mail programma op een andere pc doet het,.......
    Deed het, want nu is die ook 20 minuten bezig.
    Geen foto of een groot bestand, een reply van nog geen 50 regels.
    Zou het nu aan windows liggen, aan het programma Firebird, tot vanmiddag nog niet.
    Waar zijn ze mee bezig bij Zeelandnet?:@
    Ik heb het maar afgebroken. Het hele stuk: weg.
    Vloeken mag natuurlijk niet, nee als het geld maar binnen komt
    Dus mensen ik ben erg gehandicapt; loop moeilijk, praat moeilijk en mijn internet doet moeilijk waardoor niet gecommuniceerd kan worden.
    Gelukkig leven we in het tijdperk waar geen problemen zijn bijvoorbeeld in de zorg.
    Dat ik het niet op heb geslagen op bv kladblok is er stom natuurlijk, net zo stom als te vertrouwen op goed internet!

    Reageer


    • #3
      Het is natuurlijk wel makkelijk om op Zeelandnet te schelden.Ik wil niet zeggen dat daar geen fout kan zitten maar de oorzaak kan natuurlijk ook bij jou zitten. 1 leesteken verkeerd in een adres en er gebeuren de gekste dingen. Ik kan van hieruit niet direct een evt. oorzaak bedenken maar om te beginnen kun je, je modem en je router b.v. eens resetten dat lost heel vaak problemen op.
      suc6

      Reageer


      • #4
        Nerd43, je hebt helemaal gelijk. Het ligt zonder twijfel volledig aan mij.
        Mijn excuus aan iedereen, het ligt aan mij, ik ben negatief etcetera etcetera
        Het probleem is niet opgelost, maar ik zal ook andere met het zelfde probleem melden dat het aan hun ligt, zeer waarschijnlijk.

        Reageer


        • #5
          Ik heb geprobeerd mijn topics te verwijderen, ze zijn slecht en negatief. Dat lukt me niet.
          Door mijn handicap ben ik zeer afhankelijk van email, ik gebruik het al 26 jaar. Denk ook iets te weten van computer, het bouwen van websites.
          Ik ga niet over een dag ijs.
          De problemen met de mail zijn nu 14 dagen bezig en natuurlijk lees ik hierover.
          Mijn hele computer heeft een schone installatie.
          Maar ik ben negatief.

          Reageren hierop, ik zoek hier geen oplossing meer.
          Het is in iedere geval geen reden om het niet opzoek te gaan naar een andere provider

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door jroam
            Nerd43, je hebt helemaal gelijk. Het ligt zonder twijfel volledig aan mij.
            Mijn excuus aan iedereen, het ligt aan mij, ik ben negatief etcetera etcetera
            Het probleem is niet opgelost, maar ik zal ook andere met het zelfde probleem melden dat het aan hun ligt, zeer waarschijnlijk.
            Jroam,

            Ik heb geen antwoord van je gehad op mijn laatste privebericht. Ik begrijp dat vanwege je handicap email en internet heel belangrijk voor je zijn. We willen je graag helpen maar als jij niet reageert op priveberichten terwijl we aan het uitzoeken zijn wat er aan de hand is, dan kunnen wij verder ook weinig doen. Het heeft dan ook geen zin om dubbele topics aan te maken. Daarom sluit ik dit topic. Als je wil dat we je helpen zul je toch echt moeten reageren op berichten die wij sturen.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X