Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WiFi-modem EPC3940 icm Time Capsule router

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WiFi-modem EPC3940 icm Time Capsule router

    Ik heb het nieuwe modem ontvangen en vraag mij af wat ik moet doen om mijn Time Capsule router te kunnen blijven gebruiken?
    Moet ik de hele procedure doorlopen zoals in de handleiding beschreven staat en vervolgens de tc router aansluiten? Hoe werkt dat dan met de verschillende frequenties die het modem biedt?

  • #2
    lees deze vrijwel identieke vraag ook es:
    https://forum.zeelandnet.nl/de-huisk...isco-3940-1342

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor je berichtje Fred, ik had deze al gezien maar hier gaat het om een airport express. Ik heb een meer basale vraag: hoe te handelen om mijn timecapsule gewoon te kunnen blijven gebruiken. Mogelijk kan ik het beste het nieuwe modem helemaal niet gebruiken, als ik de voordelen van de snellere verbinding niet kan gebruiken als ik de TC als router gebruik. Ik wil de TC blijven gebruiken omdat deze mijn backup's maakt.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Bedankt voor je bericht Fred. Bedoel je dat ik de 3940 wel als modem ga gebruiken ipv als router?

          Reageer


          • #6

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door rangero
              Bedankt voor je bericht Fred. Bedoel je dat ik de 3940 wel als modem ga gebruiken ipv als router?
              Hoi Rangero, en welkom op het forum.

              De beste manier om momenteel een externe router op de EPC3940 (of EPC3925) aan te sluiten is gebruik te maken van IP Passthrough. Dit kun je vinden onder de router instellingen "Applications & Gaming". Daar vul je het MAC adres van je Timecapsule in. Dan even de modem herstarten, en al het internet verkeer zou dan ongefilterd naar de Timecapsule gestuurd moeten worden. De ingebouwde WiFi van de modem kan dan uiteraard worden uitgeschakeld.

              Reageer


              • #8
                Komende week heb ik ruim tijd om de epc3940 aan te sluiten. Bedankt voor de tip Frans!

                Reageer


                • #9

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X