Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer krijg ik een WiFi-modem?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wanneer krijg ik een WiFi-modem?

    wanneer komen er andere modems voor gebruikers die nog geen wifi op de modems van Delta hebben ?? wij hebben nog een modem EPC3212
    zou misschien een verbetering kunnen zijn momenteel erg slechte verbinding en bijna onmogelijk op tabled TV te kijken streaming stopt gewoon en krijg je dus stilstaande beelden of helemaal niets meer dit is sinds enige tijd toen de nieuwe internet snelheid gekomen is door al deze veranderingen moeten we steeds hulp vragen

  • #2
    Hallo jackvdriel,

    ik heb je vraag even naar een eigen topic verhuisd. Dit houdt het allemaal wat overzichterlijker

    Om draadloos op je tablet TV te kijken maak je gebruik van een eigen router. Misschien kun je iets aanpassen in deze router (bijvoorbeeld het kanaal) en zien of dit verbetering geeft.

    Je kunt ook contact opnemen met de helpdesk van je router en vragen of ze je hier mee kunnen helpen.

    Wat betreft wanneer je een nieuw modem krijgt kan ik niet zeggen. We zijn nu eerst de nog oudere modems aan het vervangen.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X