Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

All in One nieuwe abonnementen voor bestaande klanten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • All in One nieuwe abonnementen voor bestaande klanten

    Mijn vraag is heel simpel ,waarom hebben wij niet dezelfde voorwaarden als nieuwe klanten ,tenslotte zijn er kanten die jaren lang bij jullie zijn ?
    Mvg,

    R

  • #2
    Je doelt op de aanbiedingen die we regelmatig doen om nieuwe klanten te werven en niet op de voorwaarden van ZeelandNet.
    Toen jij vorig jaar werd aangesloten hadden we ook een actie lopen waarbij je bij een alles in 1 pakket korting kon krijgen op een decoder, klaarblijkelijk heb je er toen voor gekozen om hier geen gebruik van te maken.
    Voor bestaande klanten doen we uiteraard ook veel, recentelijk heb je hier nog een brief over ontvangen, denk hierbij aan het uitbreiden van het zenderaanbod, het verhogen van snelheden en het ontwikkelen van nieuwe diensten.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Beste Robertopl,

        Zoals ik boven eigenlijk al aan heb gegeven kiezen wij voor een constructie waarbij nieuwe klanten geworven worden met een specifieke aanbieding, voor onze bestaande klanten zijn we continu bezig om onze diensten te verbeteren en uit te breiden, daarnaast kan je uiteraard via bepaalde upgrades van je bestaande abonnement ook gebruik maken van deze acties.
        Ik begrijp echter dat je hier geen gebruik van wenst te maken, ik snap dat je dit graag anders zou zien, op dit moment wordt hier echter niets aan gewijzigd.

        Reageer


        • #5

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X