Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internetverbinding valt regelmatig weg.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internetverbinding valt regelmatig weg.

    Heb een vrij recente modem van zeelandnet, een met ingebouwde router. enige tijd valt mijn internet regelmatig weg, eerst enkel savonds maar nu ook smorgens. zeelandnet heeft de zaak op afstand door gemeten, ook gevraagd om de extra router een tp link los te koppelen en pc rechtstreeks aan te sluiten ook dat helpt niet

  • #2
    Hoi anasthasia,

    Log eens in op het WiFi-modem door in je browser te gaan naar: 192.168.11.1

    Kijk eens onder de tab security waar de SPI firewall op staat. Staat deze op low zet deze dan op off. Klik dan op save settings onderin.

    Kijk ook even bij de tab wireless, radiosettings waar je channel op staat. Is dit auto(matisch) zet deze dan op bijvoorbeeld 1. Klik hierna op save settings onderin.

    Test dit een paar dagen uit. Werkt dit niet zet hem dan op 11 of bijvoorbeeld op 6. Het is uitproberen welk kanaal voor jouw omgeving het beste is.
    Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Caroline
      Hoi anasthasia,

      Log eens in op het WiFi-modem door in je browser te gaan naar: 192.168.11.1

      Kijk eens onder de tab security waar de SPI firewall op staat. Staat deze op low zet deze dan op off. Klik dan op save settings onderin.

      Kijk ook even bij de tab wireless, radiosettings waar je channel op staat. Is dit auto(matisch) zet deze dan op bijvoorbeeld 1. Klik hierna op save settings onderin.

      Test dit een paar dagen uit. Werkt dit niet zet hem dan op 11 of bijvoorbeeld op 6. Het is uitproberen welk kanaal voor jouw omgeving het beste is.

      heb vanmiddag ook contact gehad met zeeland net, er wordt gedacht dat mijn router voor problemen zorgt. zorg nu dat er een kabel apart naar 2e pc gaat dmv via internet via de stroomdraden, ook zal ik uw methode uitproberen.alsvast bedankt

      Reageer


      • #4
        had in min vraag vergeten te melden dat ik een router boven had staan, er is mij verteld dat een tweede router aansluiten op de router modem van zeelandnet problemen kan geven, sinds ik dit veranderd had, hebben de problemen niet meer voort gedaan

        Reageer


        • #5
          Wat heb je precies verandert waardoor de problemen zich niet meer voordoen? Dit kan anderen helpen bij hun problemen
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X