Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet werkt niet goed

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet werkt niet goed

    waardeloze internet verbinding, er zou iemand( 5 dagen geleden gebeld)langs komen maar nog niemand gezien.
    de delta app werkt ook voor geen meter. klerezooi:@

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door eier63
    waardeloze internet verbinding, er zou iemand( 5 dagen geleden gebeld)langs komen maar nog niemand gezien.
    de delta app werkt ook voor geen meter. klerezooi:@
    Welkom op het forum eier63,

    Ik denk dat je voor jouw probleem het beste even een eigen topic kan aanmaken. Het helpt overigens ook om de toonzetting iets minder negatief te maken, hierdoor zijn andere forum gebruikers sneller geneigd je te helpen met problemen.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jacco
      Welkom op het forum eier63,

      Ik denk dat je voor jouw probleem het beste even een eigen topic kan aanmaken. Het helpt overigens ook om de toonzetting iets minder negatief te maken, hierdoor zijn andere forum gebruikers sneller geneigd je te helpen met problemen.
      sorry hoor maar het is gewoon zoals het is,de waarheid mag gewoon gezegd worden, ik heb een maand internet van jullie en werkt gewoon slecht, en dan mag je niet eens de waarheid zeggen?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door eier63
        sorry hoor maar het is gewoon zoals het is,de waarheid mag gewoon gezegd worden, ik heb een maand internet van jullie en werkt gewoon slecht, en dan mag je niet eens de waarheid zeggen?
        Sterker nog, we willen graag dat je jouw mening hier op het forum ventileert, zolang dit op een normale manier gebeurt. Ook daar kunnen we het over hebben in een ander (nieuw) topic. Hier zijn we bezig met het oplossen van het probleem van wisse. Om het overzicht te behouden wil ik vragen in dit topic geen meldingen meer te plaatsen die niet helpen met het oplossen van dit probleem.

        Reageer


        • #5
          Hallo eier63,

          Ik heb je klacht even verhuisd naar een eigen topic.

          Wij kunnen in onze systemen kijken wat er eventueel aan de hand is. Wij hebben hiervoor wel je toestemming nodig om in te loggen in het modem. Wij moeten hiervoor de inloggegevens van het modem resetten. Is dat goed?
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Caroline
            Hallo eier63,

            Ik heb je klacht even verhuisd naar een eigen topic.

            Wij kunnen in onze systemen kijken wat er eventueel aan de hand is. Wij hebben hiervoor wel je toestemming nodig om in te loggen in het modem. Wij moeten hiervoor de inloggegevens van het modem resetten. Is dat goed?
            Ik zelf heb de zelfde ervaring als velen anderen, regelmatig valt hij uit of stop helemaal het is gewoon en janboel.
            Nu geeft de telefoon ook al problemen, niet alleen bij mij maar dat heb ik van verschillende kanten vernomen.
            De televisie geeft zo nu en dan een bericht door dat het een zwak signaal is.
            Ik ben een van de eerste klanten van zeelandnet maar dit gaat de spuigaten uit.
            Ik dag bel de helpdesk; Vergeet het maar!
            Na 3X 20minuten in de wachtrij gestaan te hebben en geluisterd naar muziek waar je gek van word maar gestopt.
            Toen maar een mailtje gestuurd, 4 dagen later een bericht het is in onderzoek, sinds dien niets meer vernomen.
            Zo gaat zeelandnet naar de knoppen .

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Caroline
              Hallo eier63,

              Ik heb je klacht even verhuisd naar een eigen topic.

              Wij kunnen in onze systemen kijken wat er eventueel aan de hand is. Wij hebben hiervoor wel je toestemming nodig om in te loggen in het modem. Wij moeten hiervoor de inloggegevens van het modem resetten. Is dat goed?
              Ja dat is goed, Ter informatie de Wi-Fi is uit gezet in de modem van zeelandnet.

              Reageer


              • #8
                Hallo Hering,

                Je reageert op een opmerking die ik voor eier63 heb neergezet. Heb jij iets te maken met eier63? Zoniet dan zet ik straks jouw vraag in een eigen topic.
                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Caroline
                  Hallo Hering,

                  Je reageert op een opmerking die ik voor eier63 heb neergezet. Heb jij iets te maken met eier63? Zoniet dan zet ik straks jouw vraag in een eigen topic.
                  Sorry dat was mijn vergissing .Hering
                  Have a Nice Day !

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X