Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen internetverbinding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen internetverbinding

    Vanaf het begin geeft het modem regelmatig aan geen verbinding met het internet te hebben. Ik reset de zaak dan waarna alles weer prima werkt. De frequentie waarop dat nodig is is nu opgelopen naar meerdere malen per dag. Ik ga me er mateloos aan ergeren. Hebben jullie een ander modem voor ons?
    Alvast bedankt!
    Groeten, Dirk Fluijt

  • #2
    Welkom op het Service Forum, djfluijt.

    Fijn is anders, maar misschien kunnen we er proberen iets aan te doen.
    Is dit een Wifi-Modem en gebruik je nog een eigen router achter het modem?

    Hoe ben je aangesloten? Bekabeld of betreft het draadloos?

    Heb je een Wifi-modem?
    Dan is er een Video om het bereik te verbeteren.
    Heb je deze al eens bekeken?
    Mogelijk heb je iets aan de tips ( als kanaal) die er in worden gegeven.
    Over welke afstand probeer je draadloos het Internet op te gaan?
    Heb je draadloos dichterbij het modem wel verbinding?

    Als je een Wifi-modem + eigen router gebruikt, is het ook aan te bevelen de SPI Firewall in het wifi-modem uit te schakelen.

    Eerst s.v.p. maar even vermelden welk modem en of je evt. nog eigen router gebruikt.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door djfluijt
      Vanaf het begin geeft het modem regelmatig aan geen verbinding met het internet te hebben. Ik reset de zaak dan waarna alles weer prima werkt. De frequentie waarop dat nodig is is nu opgelopen naar meerdere malen per dag. Ik ga me er mateloos aan ergeren. Hebben jullie een ander modem voor ons?
      Alvast bedankt!
      Groeten, Dirk Fluijt
      Beste Dirk,

      Ik ben zo vrij geweest even in de modem te duiken en heb een aantal instellingen aangepast. Ik heb het WiFi kanaal vastgezet, en de SPI firewall uit. Zou je eens willen kijken of het de aankomende dagen beter gaat? Zo niet, laat het dan weten, dan gaan we verder kijken.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Frans
        Beste Dirk,

        Ik ben zo vrij geweest even in de modem te duiken en heb een aantal instellingen aangepast. Ik heb het WiFi kanaal vastgezet, en de SPI firewall uit. Zou je eens willen kijken of het de aankomende dagen beter gaat? Zo niet, laat het dan weten, dan gaan we verder kijken.
        Okey, bedankt zover!

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door djfluijt
          Okey, bedankt zover!
          Graag gedaan!

          Reageer


          • #6
            op 19 mei j.l. hadden we hierover al contact.(Frans) Het probleem is dat we meerdere keren per dag het modem moeten resetten omdat de internetverbinding steeds weg valt. Na een ingreep van jullie leek het beter te gaan maar helaas. Ik denk dat het tijd word om het maar eens te vervangen. Ik erger me er mateloos aan.
            Gr. Dirk

            Reageer


            • #7
              Hallo djfluijt,

              Vervelend dat je steeds problemen ervaart met je internetverbinding. Ik heb het modem uitgelezen en ik zie dat je iedere dag 1x het modem een herstart geeft.
              Gebruik je naast het modem van ZeelandNet misschien ook nog een eigen router?
              Mocht je nu weer het gevoel hebben dat het niet lekker gaat met de verbinding, wil je dan eens contact opnemen met onze klantenservice? Zij kunnen dan direct, samen met jou, kijken waarom je dit probleem steeds hebt.
              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Caroline
                Hallo djfluijt,

                Vervelend dat je steeds problemen ervaart met je internetverbinding. Ik heb het modem uitgelezen en ik zie dat je iedere dag 1x het modem een herstart geeft.
                Gebruik je naast het modem van ZeelandNet misschien ook nog een eigen router?
                Mocht je nu weer het gevoel hebben dat het niet lekker gaat met de verbinding, wil je dan eens contact opnemen met onze klantenservice? Zij kunnen dan direct, samen met jou, kijken waarom je dit probleem steeds hebt.
                Caroline,
                We kijken 1 x per dag op de pc om de dingen te doen. Steeds moeten we het modem opnieuw opstarten. Vandaag ook weer. Graag contact met de klantenservice.
                Groeten, D

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door djfluijt
                  Caroline,
                  We kijken 1 x per dag op de pc om de dingen te doen. Steeds moeten we het modem opnieuw opstarten. Vandaag ook weer. Graag contact met de klantenservice.
                  Groeten, D
                  Hoi Dirk,

                  Contact met de klantenservice is niet nodig, ik ga je een nieuw modem toesturen. Ik vermoed dat er aan het huidige modem mogelijk iets mankeert.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Frans
                    Oorspronkelijk gepost door djfluijt
                    Caroline,
                    We kijken 1 x per dag op de pc om de dingen te doen. Steeds moeten we het modem opnieuw opstarten. Vandaag ook weer. Graag contact met de klantenservice.
                    Groeten, D
                    Hoi Dirk,

                    Contact met de klantenservice is niet nodig, ik ga je een nieuw modem toesturen. Ik vermoed dat er aan het huidige modem mogelijk iets mankeert.
                    Ok, We zullen het meemaken! Alvast bedankt!
                    gr.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X