Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

spotnet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • spotnet

    hoe kom ik op spotnet met delta provider ik kom er niet uit

  • #2
    Zit je op coax of glasvezel?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Zit je op coax of glasvezel?
      op glasvezel

      Reageer


      • #4
        op glasvezel ff wennen dit forum

        Reageer


        • #5
          Zie ook https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...-nieuwsgroepen

          https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...-nieuwsgroepen

          https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...5-news-servers

          Als je een delta mailadres hebt werkt de newsserver mogelijk niet voor jou. Je bent dan aangewezen op een payserver of een gratis server.

          Reageer


          • #6
            Een alternatief voor een nieuwsserver is Offcloud. Daar kun je een nzb- of torrent-bestand uploaden waarna de server alles voor je binnenhaalt.
            Ik heb deze een tijdje geleden aangeschaft via een (nu niet geldige) aanbieding voor een lifetime deal. Is misschien elders nog wel te vinden.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
              Zie ook https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...-nieuwsgroepen

              https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...-nieuwsgroepen

              https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...5-news-servers

              Als je een delta mailadres hebt werkt de newsserver mogelijk niet voor jou. Je bent dan aangewezen op een payserver of een gratis server.
              Begrijp ik het goed dat je met een payserver bijv. extremeusenet, je wel gewoon via spotnet kunt dowen met een delta abo ?
              Ik vraag het hier maar even want de klantenservice kon het mij niet vertellen
              [SIZE=10px][I]"Technologie is een woord dat iets beschrijft dat nog niet werkt"

              - Nokia XS-2426G-B
              - UDR Dream Router (pending installation)
              - USW-Lite-8-PoE
              - AP U6+[/I][/SIZE]

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door bimmersport Bekijk bericht

                Begrijp ik het goed dat je met een payserver bijv. extremeusenet, je wel gewoon via spotnet kunt dowen met een delta abo ?
                Ik vraag het hier maar even want de klantenservice kon het mij niet vertellen
                Dat klopt, je kan Spotnet gewoon met elke payserver gebruiken. (en ook met een gratis server als je die kan vinden)
                De Highwindsserver van Delta zal echter niet meer werken. (op glasvezel dan, op coax werkt het nog wel)

                Gebruik natuurlijk wel Spotnet Classic 1.9.0.8.
                Spotnet 2.0.0.284 is verouderd, wordt niet meer geupdate, heeft een gammele downloader en bevat spam.
                Laatst bewerkt door JanPietJoris; 4 Nov 2023, 20:16. Reden: Edit: aanvulling

                Reageer


                • #9
                  Spotnet is niet het belangrijkste maar wel één van de redenen om op Coax te blijven.
                  Ik weet dat dat een keer klaar is maar ik hou alle reacties op glasvezel scherp in de gaten.

                  Reageer


                  • #10
                    Er is niks bijzonders aan Delta glasvezel. Spotnet classic icm sabnzbd en wat voor usenet provider dan ook werken prima.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Chouffeke Bekijk bericht
                      Spotnet is niet het belangrijkste maar wel één van de redenen om op Coax te blijven.
                      Ik weet dat dat een keer klaar is maar ik hou alle reacties op glasvezel scherp in de gaten.
                      Er zijn voldoende alternatieven, per saldo betaal je nu de nieuwsgroepen er bij, er zijn zelfs goedkopere alternatieven.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        ....... er zijn zelfs goedkopere alternatieven.
                        Op welke alternatieven doel je dan?

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                          Op welke alternatieven doel je dan?
                          Volgens mij mag je die hier niet zo maar posten.
                          Maar je kan googles op beste newsservers usenet providers en dan vind je echt wel betaalbare alternatieven.
                          Ik neem aan dat Delta ca 7 euro vraagt inmiddels. Met een beetje actieprijs is er een goed alternatief te vinden.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Volgens mij mag je die hier niet zo maar posten.
                            Maar je kan googles op beste newsservers usenet providers en dan vind je echt wel betaalbare alternatieven.
                            Ik neem aan dat Delta ca 7 euro vraagt inmiddels. Met een beetje actieprijs is er een goed alternatief te vinden.
                            Waarom zou je die niet hier mogen posten? Newsservers zijn volkomen legaal.

                            Highwinds is volgens mij gewoon gratis bij je coax abo, dus een alternatief zal altijd veel duurder zijn. Ja er bestaan (of bestonden) enkele gratis servers, maar de kwaliteit valt daarvan vies tegen.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

                              Waarom zou je die niet hier mogen posten? Newsservers zijn volkomen legaal.

                              Highwinds is volgens mij gewoon gratis bij je coax abo, dus een alternatief zal altijd veel duurder zijn. Ja er bestaan (of bestonden) enkele gratis servers, maar de kwaliteit valt daarvan vies tegen.
                              High Winds betaal je er direct of indirect gewoon bij. Bij Caiway moest je dit bijkopen. Dus stap je over op glasvezel kun je het rekensommetje maken:
                              Dit betaal ik voor glasvezel, dit voor een abo op een nieuwsserver. Goedkoper? Waarom dan niet overstappen? Gelijk: idem.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X