Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem / Router onbereikbaar

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Modem / Router onbereikbaar

    Dag iedereen,

    Ik merk een probleempje met mijn Modem / router (Cisco Model EPC3940AD).
    wanneer ik de modem reboot kan ik hem bereiken via het gateway adress. Echter na enkele dagen lukt dit niet meer, de enige manier om terug de modem te bereiken is opnieuw een reboot. Opzich geen probleem maar ik heb enkele port-forwardingen ingesteld om van buitenaf ook mijn PC te bereiken. ook dit stopt dan met werken na enkele dagen.
    Voor de rest werkt alles nog zoals het hoort. Weet iemand hier een reden voor? Of eerder iets mis met de modem?

    Mvg,
    Sten

  • #2
    Ik kijk graag even voor je na wat er aan de hand is. Heb je voor mij via de e-mail je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant en een korte omschrijving van het probleem. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

    Reageer


    • #3
      Dag Edwin,

      Bedankt voor de reactie, zal echter niet meer nodig zijn. vandaag zijn ze de nieuwe Sagemcom modem komen installeren.
      Dit probleem zal dus ook meteen verholpen zijn

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door demaeyer Bekijk bericht
        Dit probleem zal dus ook meteen verholpen zijn
        En...is het verholpen?

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Is dit probleem verholpen met de nieuwe modem? Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem. Modem uit 2018.

          Reageer


          • #6
            Goedemorgen Michaelh, kun je mij je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant en een korte omschrijving van het probleem doorsturen naar [email protected]. Dan ga ik kijken wat er aan de hand is.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X