Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

"Vreemde" foutmelding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • "Vreemde" foutmelding

    Interne serverfout

    De webserver kan het verzoek van de browser niet uitvoeren vanwege een onverwachte fout op de server. Probeer het later nog eens.














  • #2
    Welke browser gebruik je? Misschien de browser weer op zijn 'standaard instellingen' zetten?

    Reageer


    • #3
      Klinkt als een extensie in je browser of je virusscanner.
      Kun je ook de Android of IOS app proberen?

      Reageer


      • #4
        Dag Jeroen, ik gebruik alleen "standaard" programma's van Microsoft, dus hier MS Edge.
        Ik zorg er steeds voor dat de laatste updates van zowel Windows 10 en Windows Defender zijn

        Reageer


        • #5
          kan je is op Ctrl + f5 drukken als je deze melding krijgt
          Met deze combinatie word de site opnieuw en schoon opgehaald

          Reageer


          • #6
            Markiequarkie, Ctr+f5 laat scherm even knipperen, maar verder geen resultaat of verandering.

            Reageer


            • #7
              Is het mogelijk dit eens te testen met een andere browser. Op de website van Microsoft zie ik hier ook meldingen van binnenkomen.

              Reageer


              • #8
                Edwinb, inderdaad met een andere browser (IE) lukt het wel.
                Ik zie dat er honderden klachten zijn over de inlogmogelijkheden bij Mijn Overheid. Blijkbaar ben ik lang niet de enige met de zelfde klacht.
                Een oplossing wordt niet geboden. Ik denk dat het inderdaad aan een instelling in MS Edge ligt.
                Ik weet nu hoe ik deze "fout" boodschap kan omzeilen. Ik zal de alternatieve route wel volgen om in te loggen.
                Bedankt voor jullie reacties

                Reageer


                • #9
                  Fijn om te horen dat het wel lukt via een andere browser.
                  Helaas als het probleem bij MS Edge ligt kunnen wij als Delta er vrij weinig aan doen.
                  Ik sluit op het moment dit topic, om het forum mooi en netjes te houden

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X