Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

kan geen mail versturen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Markiequarkie
    antwoordde
    dit geeft aan dat u spam verzend
    computer goed scannen op virussen en het wachtwoord van uw mail veranderen helpt
    Markiequarkie in Hardware- en computervragen

    Laat een reactie achter:


  • GoeRoe
    antwoordde
    ESV

    Die melding krijg je als ZeelandNet denkt dat er spamberichten vanaf jouw aansluiting worden verstuurd.

    Verander in elk geval het wachtwoord van je e-mailaccounts. En scan alle computers in huis met de gratis versie van Malwarebytes Anti-Malware.
    Als je een eigen router of WiFi-punt gebruikt, zorg dan ook dat de software daarvan is bijgewerkt.

    Mail versturen kan pas weer als de mensen van DELTA achter 0118-225500 je aansluiting weer vrijgeven. Je kunt wel de webmail gebruiken in de tussentijd.
    GoeRoe in Hardware- en computervragen

    Laat een reactie achter:


  • Edwinb
    antwoordde
    Beste ESV,

    Graag ontvangen wij aanvullende informatie. per e-mail

    Welk e-mail programma en versienummer gebruik je?
    Om welk e-mailadres gaat het? en indien je meerdere e-mailadressen gebruikt ervaar je deze problemen op alle e-mailadressen?
    Op welk apparaat ervaar je de problemen?

    Ook verneem ik graag je klantnummer of postcode, huisnummer en de geboortedatum van de contractant.

    Je mag deze gegevens sturen aan [email protected] dan kijken we dit verder voor je na.

    Edwinb in Hardware- en computervragen

    Laat een reactie achter:


  • driepinter
    antwoordde
    Ik weet natuurlijk niet of het in deze situatie ook het geval is, maar meestal onstaat dit probleem door gebruik van verouderde email software die niet meer ondersteund wordt zoals Windows Live Mail.
    driepinter in Hardware- en computervragen

    Laat een reactie achter:


  • ESV
    begon een topic kan geen mail versturen
    kan geen mail versturen
    ik kan geen mail meer versturen. ik ontvang de volgende melding:
    De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:


    Serverfout: 560 5.7.1 <host-alw28h.gs1.zeelandnet.nl[82.176.216.129]>: Client host rejected: == u (of uw machine) verstuurt of relayt ongewenste reclame-email (spam). dit is niet toegestaan. bel 0118-225500 om weer toegang tot de mailserver te krijgen. los wel eerst uw relayprobleem op! ==

    gebeld, maar de aanwijziging om mijn wachtwoord te veranderen.

    Wat te doen?
    ESV in Hardware- en computervragen

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
X